Susimorsian RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Susimorsian RPG

Foorumiroolipeli Susimorsian - pelaa täysiverisillä susilla maailmassa, josta löydät ripauksen taikaa!
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kysymys sulista

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
warblind
Vierailija




Kysymys sulista Empty
ViestiAihe: Kysymys sulista   Kysymys sulista I_icon_minitimeTo Heinä 18, 2013 3:09 am

Huomentapäivää ja niin edespäin!

Oon tässä harkinnu liittymistä, oikeastaan hahmoa on jo suunniteltu aika pitkälle, kunnes kohtasin liian ylitsepääsemättömän ongelman.
Nimittäin sivuilta saa kuvan, että hahmon ei ole ollut pakko syntyä jommassakummassa laumassa - joten sulkapolitiikka on kyseenalainen. Saako se sulkansa liityttyään siihen kelpoisempaan laumaan, johon sattuu värinsä puolesta sopimaan paremmin, vai kuinka tää nyt toimii? Oon pahoillani jos jostain sattuu löytymään vastaus tähän ja oon ajatuksissani ignoorannu sen tai muuta vastaavaa.

- warblinded
Takaisin alkuun Siirry alas
war
Vierailija




Kysymys sulista Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymys sulista   Kysymys sulista I_icon_minitimeTo Heinä 18, 2013 1:18 pm

Oho, huomasinkin itse olleeni hitusen liian unessa lukiessani sääntöjä. Joten pahoittelut epämääräisestä häiriöstä (vaikka kukaan ei tähän kerennytkään vastaamaan) ~

- warblinded
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Kysymys sulista Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymys sulista   Kysymys sulista I_icon_minitimePe Heinä 19, 2013 7:35 am

Eipä tuo mitään, sitä sattuu Wink Tervetuloa liittymään!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Sponsored content





Kysymys sulista Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymys sulista   Kysymys sulista I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kysymys sulista
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Susimorsian RPG :: Päävalikko :: Kysymykset-
Siirry: