Susimorsian RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Susimorsian RPG

Foorumiroolipeli Susimorsian - pelaa täysiverisillä susilla maailmassa, josta löydät ripauksen taikaa!
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Fan Art! ;)

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Fan Art! ;) Empty
ViestiAihe: Fan Art! ;)   Fan Art! ;) I_icon_minitimeTo Helmi 07, 2013 2:16 am

Tervehdys!

Eli siis, olen tässä jo hetken tuskastellut, että mun tarvitsisi aloittaa susien piirustelu taaa, jotta se alkais pitkästä aikaa luonnistumaan.

Joten, keksin tällaisen kivan FanArt tempauksen! Homma menee siis niin, että multa voi tulla pyytämään jollekin hahmolleen FanArtin (eivät välttämättä ole maailman hienoimpia mutta ajatus tärkein!).

Ajattelin myös, että jos muutkin ovat halukkaita, niin voidaan pyydellä FanArtteja toisiltakin omista hahmoista Smile

Mitäs sanotte?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Fan Art! ;) Empty
ViestiAihe: Vs: Fan Art! ;)   Fan Art! ;) I_icon_minitimeTo Helmi 07, 2013 10:21 am

Kuulostaa kivalta Smile

Itse ottaisin mielelläni vastaan uhrilahjoja arttia Hallanarasta ja ilmottautuisin itsekkin tekemään kuvia muille Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Fan Art! ;) Empty
ViestiAihe: Vs: Fan Art! ;)   Fan Art! ;) I_icon_minitimeTo Helmi 07, 2013 10:32 am

Mun Kuusta ja tulevistakin hahmoista saa tehdä arttia täysin vapaasti :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Deli




Viestien lukumäärä : 82
Join date : 09.02.2013

Fan Art! ;) Empty
ViestiAihe: Vs: Fan Art! ;)   Fan Art! ;) I_icon_minitimeMa Helmi 11, 2013 9:23 am

Ruskan saa piirtää, jos kelpaa :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Fan Art! ;) Empty
ViestiAihe: Vs: Fan Art! ;)   Fan Art! ;) I_icon_minitimeMa Helmi 11, 2013 9:48 am

Kaikki kelpaa! Lähiaikoina tulossa lihava sopiva pläjäys fanarttia täältä suunnasta! Omia hahmojani saa myös piirrellä, jos tykkää Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Sponsored content





Fan Art! ;) Empty
ViestiAihe: Vs: Fan Art! ;)   Fan Art! ;) I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Fan Art! ;)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Susimorsian RPG :: Yleistä :: Vapaa puhe-
Siirry: