Susimorsian RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Susimorsian RPG

Foorumiroolipeli Susimorsian - pelaa täysiverisillä susilla maailmassa, josta löydät ripauksen taikaa!
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Hahmojen koristelu

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Hahmojen koristelu Empty
ViestiAihe: Hahmojen koristelu   Hahmojen koristelu I_icon_minitimeSu Helmi 10, 2013 2:24 am

Jep, eli minulle tuli kysymys aiheesta susihahmojen korut, harjaksen mahdollinen värjääminen ja kasvomaalaukset.

Olen sitä mieltä, että tämä on täysin mahdollista - hyvän maun rajoissa. Eli siis, korviin voi puolestani lisäillä vaikkapa puusta tehdyt korut, harjaksen voi värjätä luonnosta saatavilla väriaineilla poppasuden tai parantajan luona, ja kasvomaalit - no, kyllähän saveen sekoitettu yrttiväri pysyy suden naamakarvoissa kiinni Wink

Tästä lähtien tällaiset hyvän maun rajoissa toteutetut koristelut ovat sallittuja.

On vaikea määritellä "hyvän maun rajoissa". Sanotaan siis vaikka niin, että esim. yksi korvakoru ja kasvomaali, tai sitten värjätty harjas ja muutama korua, yms.. Jos tahdot hahmollesi yhden kaikkia, sekään ei ole este. Pidetään vaan värit mahdollisimman luonnonläheisinä ja mahdollisina tuottaa luonnosta.

Koristelut eivät ole mitenkään pakollisia. Sinä itse valitset, roikkuuko sutesi korvista koruja vai onko tuo täysin naturelli. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
 
Hahmojen koristelu
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Susimorsian RPG :: Päävalikko :: Info-
Siirry: