Susimorsian RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Susimorsian RPG

Foorumiroolipeli Susimorsian - pelaa täysiverisillä susilla maailmassa, josta löydät ripauksen taikaa!
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 KuuHukan söhryt~

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
KuuSusi

KuuSusi


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 10.02.2013
Ikä : 26
Paikkakunta : Simpele-City~

KuuHukan söhryt~ Empty
ViestiAihe: KuuHukan söhryt~   KuuHukan söhryt~ I_icon_minitimeMa Helmi 25, 2013 12:03 am

Tänne tungen kaikki fan-arttini ja trade-arttini ^^

Tässä olisi Rein Salpasydän:

KuuHukan söhryt~ Bahdggfzjehenkxt

Toivottavasti kelpaa ^^
Anteeksi, unohdin piirtää Salpasydämen sulan... Olen hyvin pahoillani... Mutta toivottavasti se ei haittaa ^^' Ja en ole ihan varma tuosta värityksestä... Kai se menee edes jotenkuten oikein..?
Tekemiseen meni noin kaksi ja puoli tuntia. Aloitin tekemisen eilen ja tänään tein valmiiksi. Ihan Gimpin ja piirtopöydän avulla raapustelin :3
Itse olen melko tyytyväinen, paitsi että tausta näyttää mielestäni sutaistulta... Olen vain niin laiska tekemään kunnon taustoja T_T'
Muttah, toivottavasti pidät tästä~ ^^'
Takaisin alkuun Siirry alas
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

KuuHukan söhryt~ Empty
ViestiAihe: Vs: KuuHukan söhryt~   KuuHukan söhryt~ I_icon_minitimeMa Helmi 25, 2013 9:26 am

Oi, Salpis on nättinä ! :3
Upeaa työtä, enkä ite löytäny värivirheitä tai mitään Smile Tyylis on muuten tosi kaunis, tykkään etenkin ilmeestä ja noista tassukoista :3

Kiitokset tradettelusta! c:
Takaisin alkuun Siirry alas
 
KuuHukan söhryt~
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» KuuHukan hahmosten seuranhaku

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Susimorsian RPG :: Yleistä :: Taidetta-
Siirry: