Susimorsian RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Susimorsian RPG

Foorumiroolipeli Susimorsian - pelaa täysiverisillä susilla maailmassa, josta löydät ripauksen taikaa!
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Minä olen NortherN.

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Minä olen NortherN. Empty
ViestiAihe: Minä olen NortherN.   Minä olen NortherN. I_icon_minitimeTi Huhti 09, 2013 4:39 am

Terse vaan.

Aloittelen oman itseni ja minäni paljastamista teille pikkuhiljaa o.o

Aloitan kuvalla, olkaa hyvä. Tässä olen minä Smile (Ja pidennykset, hys niistä ei puhuta)

Minä olen NortherN. Ybo8

Kerron nyt myös tarinaa nimimerkkini takaa. Nimimerkkini on minulle tärkeä, olen pelannut sillä Howrsea nyt yli 5 vuotta International-serverillä. Nimimerkkini tuli lyhennetystä versiosta alkuperäisestä, eli NorthernLights'istä. Kaikenmaailman ihme kirjainyhdistelmät kuulostivat mielestäni hulluilta, joten tyydyin Northerniin. Seuraava ongelma kohtasi varsin pian: nimimerkki Northern on melkoisen monella käytössä monessa eri paikassa. Joten, mietittyäni jonkin aikaa ja poltettuani muutaman hermosauhun, totesin että NortherN on hyvä.

Ja jos totta puhutaan, en kyllä ole törmännyt tuohon samaan nimimerkkiin missään - ainakaan vielä. Wink
---------------------------
Perustietoja!

Ikä: Vanha kuin taivas, tässä tapauksessa kesäkuussa 20 vuotta. Kärsin ikäkriisistä tän tasaluvun kanssa.
Asuu: Satakunnassa, Pyhäjärviseudulla.
Perhe: Avomies ja pk collie Taiga. Noin 8km päässä asuu vanhemmat ja kaksi pikkusiskoa.

Työskentelee: Tällä hetkellä olen kunnanvirastolla töissä sihteerinä ja syksyllä koulun penkille.
Musiikkimaku: Sydäntä lähinnä on kaikenlainen metalli. ”Uusimmista listahiteistä” en juurikaan pidä. Selventääkseni musiikkimakuani kuuntelen mielelläni esimerkiksi näitä yhtyeitä - Otep, Kiuas, Sonata Arctica, Black Sabbath, The Agonist, Marilyn Manson… yms. Saatan kuunnella silloin tällöin kevyempääkin, mutta pääpainotteisesti pidän raskaammasta.

Mielen syövereistä: Luonteeltani olen se mielenkiintoinen, virnistelevä outolintu, jonka huumorintaju on mustaakin mustempaa (ja joskus täysin mahdotonta ymmärtää). Koen tosi hankalaksi luonteeni kuvailun tämän tarkemmin, ja luulen että teille kyllä selviää millainen seko täällä päätteen päässä onkaan – ennen pitkää.

Tykkäämisen kohteet:
-Musta, punainen.. Perustumma pukukoodi.
-Eläimet ovat lähellä sydäntä! (Erityisesti koirat, hevoset, sudet, yms..)
-Katselen mielelläni avomieheni kanssa animesarjoja.
-Naaman maalaus on myös hauskaa. (Älkää ymmärtäkö väärin, voin hyvin lähteä meikittä töihin, mutta meikälle meikkaaminen on lähinnä terapeuttinen kokemus Very Happy)
-Rakastan ropettamista! Ainoa vaan, että aika ajoin kärsin vakavasta ajanpuutteesta, ja yleensä silloin stressitasoni on niin korkealla että inspiraatio kärsii roiman pudotuksen.. :/
-Äijästäni voisin puhua vaikka maailman tuuttiin.. Jätetään kuitenkin se tarina nyt pois ja tyydytään sanomaan, että hän on elämäni pakkaus.
-Tatuoinnit. Itsellä ei ole yhtään kylläkään – vielä. Se on kallista touhua!
-Venyttely.
-Kesä, jäätelö, kärpäset, hiekka varpaitten välissä.

Inhon aiheet:
-Valehtelun sietäminen, varsinkin kun tietää toisen valehtelevan, vaatii järkyttävän määrän kärsivällisyyttä multa.
-Huutaminen. Asian voi esittää puhumalla normaalillakin äänellä.
-Säälittää ihmiset, joiden täytyy koko ajan olla esittämässä jotain mitä ei ole.
-Ampiaiset on sitten kanssa yks asia, jota en siedä. Apua. Very Happy

Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Minä olen NortherN. Empty
ViestiAihe: Vs: Minä olen NortherN.   Minä olen NortherN. I_icon_minitimeSu Kesä 16, 2013 9:39 pm

Admin kirjoitti:
Terse vaan.

Aloittelen oman itseni ja minäni paljastamista teille pikkuhiljaa o.o


Kerron nyt myös tarinaa nimimerkkini takaa. Nimimerkkini on minulle tärkeä, olen pelannut sillä Howrsea nyt yli 5 vuotta International-serverillä. Nimimerkkini tuli lyhennetystä versiosta alkuperäisestä, eli NorthernLights'istä. Kaikenmaailman ihme kirjainyhdistelmät kuulostivat mielestäni hulluilta, joten tyydyin Northerniin. Seuraava ongelma kohtasi varsin pian: nimimerkki Northern on melkoisen monella käytössä monessa eri paikassa. Joten, mietittyäni jonkin aikaa ja poltettuani muutaman hermosauhun, totesin että NortherN on hyvä.

Ja jos totta puhutaan, en kyllä ole törmännyt tuohon samaan nimimerkkiin missään - ainakaan vielä. Wink
---------------------------
Perustietoja!

Ikä: Vanha kuin taivas, tässä tapauksessa kesäkuussa 20 vuotta. Kärsin ikäkriisistä tän tasaluvun kanssa.
Asuu: Satakunnassa.
Perhe: Avomies ja pk collie. Lyhyen automatkan päässä asuu vanhemmat ja kaksi pikkusiskoa.

Työskentelee: Tällä hetkellä promoottorina.
Musiikkimaku: Sydäntä lähinnä on kaikenlainen metalli. ”Uusimmista listahiteistä” en juurikaan pidä. Selventääkseni musiikkimakuani kuuntelen mielelläni esimerkiksi näitä yhtyeitä - Otep, Kiuas, Sonata Arctica, Black Sabbath, The Agonist, Marilyn Manson… yms. Saatan kuunnella silloin tällöin kevyempääkin, mutta pääpainotteisesti pidän raskaammasta. Kuuntelen "hyvää musiikkia". Very Happy

Mielen syövereistä: Luonteeltani olen se mielenkiintoinen, virnistelevä outolintu, jonka huumorintaju on mustaakin mustempaa (ja joskus täysin mahdotonta ymmärtää). Koen tosi hankalaksi luonteeni kuvailun tämän tarkemmin, ja luulen että teille kyllä selviää millainen seko täällä päätteen päässä onkaan – ennen pitkää.

Tykkäämisen kohteet:
-Musta, punainen.. Perustumma pukukoodi.
-Eläimet ovat lähellä sydäntä! (Erityisesti koirat, hevoset, sudet, yms..)
-Katselen mielelläni avomieheni kanssa animesarjoja.
-Naaman maalaus on myös hauskaa. (Älkää ymmärtäkö väärin, voin hyvin lähteä meikittä töihin, mutta meikälle meikkaaminen on lähinnä terapeuttinen kokemus Very Happy)
-Rakastan ropettamista! Ainoa vaan, että aika ajoin kärsin vakavasta ajanpuutteesta, ja yleensä silloin stressitasoni on niin korkealla että inspiraatio kärsii roiman pudotuksen.. :/
-Äijästäni voisin puhua vaikka maailman tuuttiin.. Jätetään kuitenkin se tarina nyt pois ja tyydytään sanomaan, että hän on elämäni pakkaus.
-Tatuoinnit. Itsellä ei ole yhtään kylläkään – vielä. Se on kallista touhua!
-Venyttely.
-Kesä, jäätelö, kärpäset, hiekka varpaitten välissä.

Inhon aiheet:
-Valehtelun sietäminen, varsinkin kun tietää toisen valehtelevan, vaatii järkyttävän määrän kärsivällisyyttä multa.
-Huutaminen. Asian voi esittää puhumalla normaalillakin äänellä.
-Säälittää ihmiset, joiden täytyy koko ajan olla esittämässä jotain mitä ei ole.
-Ampiaiset on sitten kanssa yks asia, jota en siedä. Apua. Very Happy

Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
 
Minä olen NortherN.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Susimorsian RPG :: Yleistä :: Minä hahmon takana-
Siirry: