Susimorsian RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Susimorsian RPG

Foorumiroolipeli Susimorsian - pelaa täysiverisillä susilla maailmassa, josta löydät ripauksen taikaa!
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Se on Rrrrei

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Se on Rrrrei Empty
ViestiAihe: Se on Rrrrei   Se on Rrrrei I_icon_minitimeTi Huhti 09, 2013 9:10 am

Yeep, oon aina ollu tosi huono tekee tämmösiä esittelyjä, mut yritetään ny kumminki.


Apua, en kai oikeesti oo noin teinixin näkönen....

Se on Rrrrei 07k7

Ps: Älkää välittäkö lagaavista silmistä Very Happy


Eli, jos vaikka ihan perustiedoilla alotetaan:

Nimi: Teille riittänee ihan vaan tuo "Rei". Saa sanoo kans " Hurmeton", mut tuskin on tarpeen.
Reviiri: PK-seutu, tarkemmin sanottuna Vantaa
Ikä: Sanovat kakaraks, mut 16 lienee tarkempi ilmaisu. Syntyny 10.03.1997
Kielet: Suomi, englanti, venäjä; minimaalisesti ruotsia

Harrastukset: Piirtäminen, ratsastus, koirat, kasvit ja yleinen ördääminen

Musamaku: Raskaampi musa on kovasti mieleen. Suosikkibändejä Sonata arctica, Northern kings, Nightwish, Children of bodom, Kotiteollisuus ja Mokoma + tietty festareilta bongatut "löydöt"

Mistä voi löytyä?: Tallilta, koulusta, kesäsin hevi/rock festareilta ja omasta huoneesta, koneen ääreen homehtuneena.

Usein kuultua:
No voi vittu, perkele, burger, voi tuska, kaunista, Wwwah/Wahwah ym. erikoiset äännnähdykset


Luonne:

Lol, tuntuu ku laatisin uutta hahmohakemusta Eli joo, kirjotusasu ja sanavalinnat varmaan paljastaaki jo jotain,mut pieni selvennys ei koskaan oo pahitteeks.
Aika ailahtelevainen taidan olla, mut yleisin kuvaus lienee jotenki tämmönen:  Huumorintajunen, ei taho pahaa kellekkään ilman syytä. Taito piristää kavereitaan aina kun joku sitä tarvii. Omasta puolestaan vähän syrjäänvetäytyvä, tarkka omasta reviiristään, eikä mielellään oo huomion keskipisteenä; jos joskus harvoin joutuukin tämmöseen tilanteeseen, handlaa ne aika hyvin.
Tämmöstä kommenttia siis saatu kavereilta. En sit tiiä, pitääkö paikkaansa. Kuka mä oon?

Nippelitietoja:
- Oikeassa kyynärvarressa ( jos se nyt on sen anatominen nimi) komeilee susi-tatuointi
- Suunitelmissa ottaa lisää tatskoja, sit ku saan taas jostain rahaa
- Tykään hirmusti kaikenlaisista miekoista ja omistankin 4 katanaa + ison susikuvioisen tikarin
- Edellä mainitut siis vain koristeina, en harrasta mitään niihin liittyvää Very Happy
- Lempi vuodenaika on talvi, koska lumi
- Pukeudun lähes aina mustaan; poikkeuksena maastohousut, joita omistan sekä talvi -että kesäkuoseissa.
- Tällä hetkellä perheestä löytyy hevonen ja 4 koiraa. Roduiltaan koirulit ovat pk-collie, 2 huskya ja seropi saksanpaimenkoira, jossa 1/4 dreeveriä
- Paperilla omistan noista koirista 2; collien ja yhden huskyn. Tottelevat nimiä Pipsa ja Kiri
- Oon "luonnonystävä" ja erityisenä kiinnostuksenkohteena ovat erinäiset luonnosta saatavat rohdot ja yrtit. ( Opiskelen itsenäisesti kaikkea näihin liittyvää)
- Pakana, mutten oo uskaltanu kertoo tästä juur kellekkään IRL

Tietoja lisäilen aina kun koen tarpeelliseks.


Viimeinen muokkaaja, Rei pvm Ke Heinä 10, 2013 4:41 am, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Se on Rrrrei Empty
ViestiAihe: Vs: Se on Rrrrei   Se on Rrrrei I_icon_minitimeTi Huhti 09, 2013 9:03 pm

Hei olen stalkkeri Smile

Ihana lukea tämmöisiä ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Se on Rrrrei Empty
ViestiAihe: Vs: Se on Rrrrei   Se on Rrrrei I_icon_minitimeTo Huhti 11, 2013 2:44 am

Stalkkerit on parhautta Very Happy

Kiva kuulla ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Se on Rrrrei Empty
ViestiAihe: Vs: Se on Rrrrei   Se on Rrrrei I_icon_minitimeKe Heinä 10, 2013 4:46 am

Laalalaa, päivitystä ~~
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Se on Rrrrei Empty
ViestiAihe: Vs: Se on Rrrrei   Se on Rrrrei I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Se on Rrrrei
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Susimorsian RPG :: Yleistä :: Minä hahmon takana-
Siirry: