Susimorsian RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Susimorsian RPG

Foorumiroolipeli Susimorsian - pelaa täysiverisillä susilla maailmassa, josta löydät ripauksen taikaa!
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Darf täällä, hei!

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Darffi




Viestien lukumäärä : 53
Join date : 28.02.2013

Darf täällä, hei! Empty
ViestiAihe: Darf täällä, hei!   Darf täällä, hei! I_icon_minitimeKe Huhti 10, 2013 10:42 am

Heippa vaan juu. Tehdään tästä perinteinen, koska olen huono tässä. Kinusin aluetta ihan vaan koska olen stalkkeri, en siksi, että haluaisin leijua ja kertoa teille kaikille kuinka upean mahtava ihminen olen. Eikun...
No jees. Kuvaa ette ikävä kyllä tule saamaan. Pahoitteluni, ei ole tapana jaella kaikkialla. Facesta löytyypi, jos huvittaa metsästää ;D

Nimi: Jenna
Nimimerkki: Darf (ei antanut vakionimimerkillä rekisteröityä, joten mennään nickin lempinimellä). Lähtökohdat ovat jossain esiteini ajalla, jolloin olin suuri Pokémonfani. Kuljin nimimerkillä DarkFlygon. Josta tuli Darkkis, joka oli käytössä, joten lyheni sitten muotoon Darf. Sillä tiellä ollaan edelleen, sillä minut netissä tunnetaan enkä ole juurikaan muihin Darffeihin törmännyt. Tämä nick nyt kuitenkin ollut jossain muodossa käytössä ainakin 10 vuotta.. Kopioijat joutuvat surutta hirteen.
Ikä: Syksyllä 22 o.o Eli vanhempi kuin Aurinko. Mutta silti lapsenmielinen toisinaan.
Ulkonäkö: Piiitkät blondit hiukset. Ehkä ristiselkään, ihan luonnostaan. Sitä se teettää, kun ei käy kolmeen vuoteen kampaajalla. Siniset silmät. 164,5/60, jälkimmäinen vaihtelee roimasti suuntaan ja toiseen.
Pukeutuminen: 90% paidoista mustia t-paitoja ja niiden rinnalla lähes aina farkut (sininen, musta, harmaa) ja huppari. Mekkoa en päälle laita kuin pakosta. Bändipaidat ja muut printtipaidat ovat se minun juttu. Eikä niitä voi koskaan olla liikaa! Arkena en meikkaa. Viikonloppuisin pienesti ja juhlissa vähän enemmän. Yleensä ei vaan jaksa.
Lemmikit: Ikuinen kani ja jyrsijä-ihminen. Kotona nyt 2 gerbiiliä, 2 kania ja 4 kesyhiirtä. Hankintalistalla chinchilloja ja japaninpystykorva (joka ei ehkä ole jyrsijä).
Musiikkimaku: Kaikki popista raskaaseen metalliin. Mutta mieluiten se metalli. Arvostan musiikissa yleensä enemmän lyriikoita kuin itse musiikkia, joten suomenkielinen musiikki on lähellä sydäntä. Ehdoton suosikkibändi on Mokoma, mutta myös Stam1na, Iron Maiden, Sabaton, Pantera, jne kuuluvat musiikkimaun kärkeen.
Tv ja elokuvat: Pääsääntöisesti en katso telkkaria lainkaan. Hyvin harvoin. Sarjoista seuraan kuitenkin (netin kautta) Salattuja Elämiä, Holmes NYC:tä ja Olipa Kerran-sarjaa. Elokuvista pidän eniten Disneyn ja Pixarin animaatioista sekä kauhuelokuvista. Toisinaan myös hömppäkomedia uppoaa, kun haluaa laittaa aivot narikkaan. Kauhuelokuvista suositukset menevät Saw-sarjalle ja The Collector-elokuvalle. Jatko-osan jälkimmäisen haluaisin nähdä, kunhan joku suostuu sen kanssani katsomaan. Sairasta sairasta, mutta sopii minun mielelleni ;D

Olen parisuhteessa maailman upeimman ihmisen kanssa (ah, mikä klisee), joka on pari vuotta minua vanhempi ja sukupuoleltaan mies. Täydellinen minulle, enkä vaihtaisi mistään hinnasta.
Asun tällä hetkellä olosuhteiden pakosta äitini, hänen miehensä ja pikkuveljeni kanssa. Tarkoituksena hankkia kesätöitä, saada rahaa ja muuttaa syksyllä omaan asuntoon kaikkien örvelöideni kanssa.
En harrasta minkäänmuotoista liikuntaa varsinaisesti ja yleensä kuljen autolla kaikki autoa pidemmät matkat. Tarvisi jotain motivaatiota, jolla minut saisi liikkeelle. Vaikka sen koiran. Kuitenkin piirrän töherrän joskus, luen paljon romaaneja (dekkarit, fantasia, klassikot, kauhu) ja dataan. Liikaa.
Valmistun keväällä eläintenhoitajaksi. Unelma-ammatti ja toivon työllistyväni omalle alalleni. Aiemmin olen käynyt lukion.

Jatketaan tätä joskus, kun ajatus kulkee taas paremmin..


Viimeinen muokkaaja, Darffi pvm To Huhti 11, 2013 5:26 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Darf täällä, hei! Empty
ViestiAihe: Vs: Darf täällä, hei!   Darf täällä, hei! I_icon_minitimeKe Huhti 10, 2013 11:43 pm

Apua, ei oo totta Very Happy
Tervehdys sinulle, etunimikaimani x)

Kiva kuulla etten ole ainoa "vanhus" täällä! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
 
Darf täällä, hei!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Susimorsian RPG :: Yleistä :: Minä hahmon takana-
Siirry: