Susimorsian RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Susimorsian RPG

Foorumiroolipeli Susimorsian - pelaa täysiverisillä susilla maailmassa, josta löydät ripauksen taikaa!
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Rauhanneuvottelusta

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Rauhanneuvottelusta Empty
ViestiAihe: Rauhanneuvottelusta   Rauhanneuvottelusta I_icon_minitimeTo Huhti 11, 2013 5:42 am

Tsau, rakkaat pelaajat!

Eli tuosta rauhanneuvottelujuonesta asiaa.

-Jos et pääse/tahdo/ehdi yms. pelaamaan vuorollasi, ilmoitathan siitä yhteispeliin viestillä.
(esim: //Ohitan vuoroni/Skippaan vuoroni.//)

-Tahtoisin myös tehdä sellaisen, että jos vuoroaan ei joku henkilö käytä 2-3 päivän aikana, vuoro siirtyy seuraavalle. Onko tämä ok, vai tahdotaanko me vain odotella? Smile Mielipiteitä ja ehdotuksia tästä, kiitos.

-Älkää ottako minusta mallia, ja unohtako kaikkia muita pelejänne x) (Olen nyt ryhdistäytynyt ja muistaakseni kirjoittanut vastauksen kaikkiin avoimiin peleihini..?)

Vastauksia tähän töpöön! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Rauhanneuvottelusta Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhanneuvottelusta   Rauhanneuvottelusta I_icon_minitimeTo Huhti 11, 2013 7:28 am

Mun mielestä olisi ihan ok siirtää vuoroa seuraavalle Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Darffi




Viestien lukumäärä : 53
Join date : 28.02.2013

Rauhanneuvottelusta Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhanneuvottelusta   Rauhanneuvottelusta I_icon_minitimeTo Huhti 11, 2013 8:16 am

Itse en ainakaan pahastuisi, jos vuoroni skipattaisiin epäaktiivisuuden vuoksi. Tuo on kuitenkin peli, joka olisi mielenkiintoista pitää sujuvana. Eikä niin, että siihen tulee uusi viesti viikon parin välein.
Takaisin alkuun Siirry alas
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Rauhanneuvottelusta Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhanneuvottelusta   Rauhanneuvottelusta I_icon_minitimeTo Huhti 11, 2013 8:39 am

Mun mielestä tuo muutaman päivän (2-4?) ilmoittamattoman hiljaisuuden jälkeen skippaaminen kuulostaa ihan hyvältä, mutta toki se kuitenkin pitäisi tehdä järkevästi tilannetta ajatellen. Esimerkiksi jos skipattavana olisi henkilö, jonka olisi kuitenkin juuri oleellista pelata siihen kohtaan (jos hänen hahmonsa on jollakin tapaa ratkaisevassa asemassa juonenkulun suhteen), voi siitä jatkaminen olla vähän hankalaa ja sekavaa. Muuten kannatukseni tälle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Rauhanneuvottelusta Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhanneuvottelusta   Rauhanneuvottelusta I_icon_minitimeTo Huhti 11, 2013 8:47 am

Okei, eli teemme seuraavasti:

-Mikäli myöhästyt vuoroltasi 3 päivää, ja hahmosi vastausvuoro ei ole erityisen tärkeä juonenkulkua ajatellen, vuoro siirtyy seuraavalle.

Ja tämä siksi, että pitäisimme tämän tärkeän juonen elinvoimaisena ja pääsisimme juonessa eteenpäin.


Mitäs mieltä muuten siitä, että teen itse kotisivulle jonnekkin kohdan "Pelin uutisia", jossa sitten lukee mm. tästä sivujuonesta?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Sponsored content





Rauhanneuvottelusta Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhanneuvottelusta   Rauhanneuvottelusta I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Rauhanneuvottelusta
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Susimorsian RPG :: Päävalikko :: Admin/Modet ilmoittavat!-
Siirry: