Susimorsian RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Susimorsian RPG

Foorumiroolipeli Susimorsian - pelaa täysiverisillä susilla maailmassa, josta löydät ripauksen taikaa!
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tenrou - hän joka virnistelee nurkassa

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Tenrou

Tenrou


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 27.02.2013
Ikä : 26
Paikkakunta : Kajaani

Tenrou - hän joka virnistelee nurkassa Empty
ViestiAihe: Tenrou - hän joka virnistelee nurkassa   Tenrou - hän joka virnistelee nurkassa I_icon_minitimeTo Huhti 11, 2013 8:40 am

...Juu, ei kannata kysyä otsikosta. Se kertonee erittäin paljon yleisolemuksestani >:3 En tiedä miksi tänne tulin tai mitä oikein haen seuraavalla tekstillä takaa, olipa vain sattumoisin tylsää. *heittää keksejä kävijöille* Ja huom. seuraava sisältää "rumia" sanoja, luet omalla vastuulla.

Perustiedot

Nimimerkki: Täällä olen Tenrou(mikä on suoraan erään epäsikiö-ja-roolipelien-ulkopuolisen-hahmon nimi), mutta useimmiten minut nähdään etenkin roolipeleissä Amberina. Vuonna kivi ja kirves olen myös hillunut nimillä Saphira ja Nekku.
Nimi: Jenna (Olin näkevinäni Darffin esittelyn kautta pari kaimaa. Ehkäpä Jennat vain ovat niin epämääräisiä örvelöitä innokkaita ropettajia). No okei, virallisesti pitäisi sanoa Mira, mutta pennusta asti olen totellut nimeä Jenna enkä siis vieläkään tunnista omaa nimeäni, kun hammaslääkärissä kutsutaan Miraa.
Ikä: Koska tulen aina ja ikuisesti ikääntymään, laitan tähän sen ainoan iästä kertovan muuttumattoman luvun: 26.7.1997
Horoskooppi: Kiinalaisittain siis härkä, länsimaalaisittain leijona
Skp: Se, jota yleensä kuvataan punaisella tai pinkillä.
Reviiri: Hallitsen Kainuun korpea, ydin sijaitsee kolmen jiin Kajaanissa. Olen metsäläinen ^^
Puhun: Suomea, englantia, ruotsia, venäjää ja vielä vähän hataraa japania. Lisäksi luen mielelläni tuoteselostuksia viroksi(se vain on niin hauska kieli!)

Käyttäytyminen:
Koska en osaa määrittää itselleni luonnetta yhtä hyvin kuin hahmoilleni, ilmaisen sen näin käyttäytymiseni kautta. Ensinnäkin olen siis korvessa juoksenteleva erakko - rakastan luontoa ja vihaan huomionkeskipisteenä olemista. On vain niin servetin inhottavaa, kun tyypit tuijottaa ja pitäisi puhua selkeästi/käyttäytyä asiallisesti/saada jokin tehtävä menemään oikein. Enkä koskaan siis onnistu näissä silloin, kun pitäisi. Liukenen siis mielelläni väkijoukosta, parempi on olla pienellä porukalla(tai yksin muumioituneena koneen ääreen).
Vaikka olenkin siis tämä erakko ja elämänhaaveeni on päästä Afrikkaan hyppimään antilooppien kanssa, olen erittäin hienotunteinen kanssaeliöille. En halua loukata ketään ja olen ystävällinen, vaikkei minulle oltaisi. Minua tosin ärsyttää erittäin paljon ihmiset, jotka nostavat suuren huudon jostakin pikkuasiasta esim. "En kerenny meikata aamulla! Voi vittu!" Tällainen materialismi, epäkäytännöllisyys ja suoranainen tyhmyys saa minut kyllä nopeasti näkemään punaista. Siksi vihaankin meidän koulun kaseja vastaavia henkilöitä, vaikken sitä julkisesti näytäkään.
Omaan niin mustan huumorin, että täysin valoton tilakin näyttää siihen verrattuna lähes valkoiselta. Ja usein käykin niin, että naureskelen itse omalle heitolleni kun toiset kattoo vieressä silleen että wtf. Ja päästelen jatkuvasti outoja ääniä. Yleensä niitä kommentoidaan "eläimellisiksi". Ja virnuilen. Ja olen sarkastinen sekä myös äärimmäisen näsäviisas.
Ei pidä kuitenkaan käsittää väärin. Minulle sanotaan usein(ja tiedän sen itsekin), että olen hankalassa tilanteessa looginen ja rationaalinen. Päädyn usein setvimään niin perheen kuin kavereidenkin riitoja, ja yleensä mielipiteitäni myös kunnioitetaan. Vitsit oon alfayksilö eiku... Mutta olen surkea lohduttaja. Ja useiden mielestä jokseenkin random. Lisäksi minulla on tarve päteä asioista, vaikken edes tietäisi mistään mitään. Olen lapsenmielinen ja innostun ihan tosissaan mistä vain(koulussa oli joskus paperilautaset sattuneista syistä, ja innostuin, kun niissa oli hieno sininen reuna Very Happy) Kunnianhimoa, menestymisenhalua ja yleyttä kyllä löytyy vähän yli äyräidenkin, enkä siedä neuvomista. Paitsi se, että olen yleensä itse aina neuvomassa toisia... Ah, mikä ristiriita!
Olen taiteilijasielu, ja minun on ilmaistava itseäni päivittäin. Yleensä uhrejani ovat kouluvihot, miljonaat englannin monisteet, kuitit sekä epämääräiset paperilappuset, joita löydän lipastonlaatikoista. Saatan myös runoilla tai filosofisoida ääneen lähelläoleville. Tietokoneeni syövereistä löytyy jos jonkinlaisia tekstejä, joita kirjoittelen huvikseni. Se on ihan tosissaan hauskaa! Lisäksi taidan edustaa sitä stereotyyppistä taiteilijaa, jolla on paniikkihäiriö. Menen nimittäin helposti paniikkiin, jos en tiedä, missä olen tms. Ja silloin näytän kuulemma ihan peuralta ajovaloissa, hahaa.
Olen laiska ja välttelen kaikkea työksi laskettavaa Ennemmin löhöän jossakin sohvanpohjalla, mutta lumettomana kautena saatan hyvinkin yllättää itseni pyörälenkillä. Kävelystä en niinkään välitä. Minulla on tosin noin 3,2 kilometrin koulumatka käveltävänä/pyöräiltävänä, joten hyötyliikuntaa saan edes jonkin verran. En ole ikinä ollut halukas skootteriin/mopoon, enkä aio hankkia autoa ennen kuin sille tulee todellista tarvetta(ja on rahaa).

Ulkonäkö:
Kuvaa nyt ei valitettavasti ole eikä ehkä tulekaan, mutta tähän lyhyesti fyyninen olemus. Ensinnäkin olen 160 senttiä pätkä. Punertavat, harteille laskeutuvat, luonnonkiharat hiukset(ja ei, kiharat eivät ole kivat; mene sateessa ulos etkä saa takkuja ja kiemuroita enää ikinä selviteltyä). Kellertävän rusehtavan vihreät silmät aka "sateenkaarisilmät", joiden edessä silmälasit. En näe edes metrin päähän kunnolla ilman laseja(likinäköinen) enkä vain yksinkertaisesti kykene käyttämään piilolinseejä. Pukeudun erittäin vapaamielisesti eli toisin sanoen heitän päälleni mikä vain sattuu sillä hetkellä miellyttämään. Periaate on mukavat vaatteet, ei kauniit. Väriskaala on rajaton. Lisäksi vihaan vaatteiden ostoa, joten kovin päivitetty ei vaatekomeroni ole.

Nippelitietoa
»Puhun usein itsestäni kolmannessa persoonassa(esim. "Jenna lähtee nyt kauppaan" yms.) Tämä häiritsee itseäni erittäin paljon, mutta no... Aina on kiva olla jollakin uudella tavalla se ikuinen poikkeava yksilö Very Happy
»Rakastan eläimiä ja mielestäni kaikki eläintenrääkkääjät/salametsästäjät ym. joutaisivat hirteen.
»Pidän fantasiakirjallisuudesta.
»Pidän myös fantasiatyyppisistä tietokone-/konsolipeleistä.
»Kesä on paras vuodenaika ikinä!
»En vihaa koulua, mutten myöskään rakasta sitä.
»Piirrän kaikki vihkoni täyteen kaikkea häröä(kuka muka voi keskittyä, jos ei voi samalla piirrustella??)
»Eksyn jopa täällä pikku-Kajaanissa noin kerran kuussa, muualla selvästi useammin(Tampere, Kuopio, Helsinki... Mihin menisin seuraavan kerran eksymään?)
»Olen terveessä parisuhteessa tietokoneeni kanssa. Piste.
»Omistan 9-vuotiaan eunukki kollikissan. Sen nimi on Nekku <3
»Anime ja manga ei ole harrastus, se on elämäntapa.
»Cosplay on vielä hatara intohimoni, ensimmäiseni on(vielä työn alla oleva) kimonoon sovellettu Okami(silleen korvat, maybe häntä, punaiset kiemurat valkoisella kankaalla jne.)
»Kuuntelen mitä tahansa musiikkia, perustelen suosikkini enemmän lyriikoilla kuin itse kappaleella.
»Suklaalla ja Domino-kekseillä voisi elää <3
»Rakastan Disney- ja Studio Ghibli-elokuvia, kauhuelokuvat ovat mielestäni sairaista mielistä sairaimpien tuotantoa.
»Näen *köh* jänniä unia(olen bad ass ja heittelen kylmänviileästi minotauria ravintolassa lautasilla että saan syödä rauhassa, sytyttelen ilotulitteita koulun käytävillä ja fysiikan lakeja uhmaten syön niitä, sytytellen paikkoja itse tuleen, kohtaan ukon joka väittää olevansa kaiken plutoniumin alkuperä, ninjailen ropehahmojeni kanssa toisessa maailman sodassa... Siis vain muutama viimeisintä mainitakseni.)
»Oman teoriani mukaan minulla on normaalia enemmän makunystyröitä, mikä selittäisi huomattavan nirsouteni.
»Kärsin erittäin huonosta ääreisverenkierrosta eli etenkin varpaani ovat aina violetit/sinertävät ja saan aina toisille kylmät väreet koskiessani kylmillä sormilla(kaveri sanoi kerran, että mullon kuolleen sormet wtf o.O). Joudun hieromaan käsiäni ja jalkojani paljon, enkä mielelläni hillu avojaloin(uimahallissa mun varpaat on ihan oikeaasti melkein siniset :/)
»Fyysinen kontakti esim. halailu ahdistaa minua, ellen itse tee aloitetta.
»Fetissi pehmoihin - omistan arvioiden mukaan lähes kaksisataa erilaista eläin-/muu örvelö-pehmoa, eikä se vielä riitä >:3

Usein kuultua:
"Mistä tätä ajetaan???"
"Tampere mainittu - plus yksi!" (Tampere on vain niin kiva paikka, tämän sanan voi korvata tosin myös vaikka kissa tms.)
"Voi juma-!"
"Ja sitten Jenna lentää" *grin* (enpä taidakaan kertoa, missä tilanteessa tämän kuulee. Mutta se ei viittaa lentokoneisiin tms.)
"Minulla on taas teoria...bla-bla-bla..."
"Servetti/kettu/simpele! jne." (Vihaan kiroilua, se kuulostaa minusta erittäin epäkypsältä esittämiseltä. Siksi näin.)
"Ottaen huomioon, että vittu viittaa lähes suoraan naisen sukupuolielimeen, eli sama asia kuin huutelisi joka toisena sanana pillua tai vaginaa." (Näin kommentoin usein tuota "vittu ku vituttaa nii vitusti" -asennetta)

No niin, siinäpä tietoisku ja pläjäys kaikkea ylimääräistä. Ja nyt: jos luet tätä juuri nyt, olen onnistuneesti tuhlannut ainakin sen viisi sekuntia elämästäsi! Mua-ha-ha-haa! c:< Nauti siitä, mikä on vielä jäljellä!


Viimeinen muokkaaja, Tenrou pvm Pe Huhti 12, 2013 6:33 am, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Darffi




Viestien lukumäärä : 53
Join date : 28.02.2013

Tenrou - hän joka virnistelee nurkassa Empty
ViestiAihe: Vs: Tenrou - hän joka virnistelee nurkassa   Tenrou - hän joka virnistelee nurkassa I_icon_minitimeTo Huhti 11, 2013 10:49 am

Ei ole todellista. Tämä peli on ilmeisesti jokin Jenna-keskittymä. NortherN hoi, mitä jos rajataankin peli vain Jennoille? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Tenrou - hän joka virnistelee nurkassa Empty
ViestiAihe: Vs: Tenrou - hän joka virnistelee nurkassa   Tenrou - hän joka virnistelee nurkassa I_icon_minitimeTo Huhti 11, 2013 10:53 am

Tai miteskä, sellainen Jenna-peli? ;D Otetaan random hahmot ja roolataa joku hulvaton kiekka Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Darffi




Viestien lukumäärä : 53
Join date : 28.02.2013

Tenrou - hän joka virnistelee nurkassa Empty
ViestiAihe: Vs: Tenrou - hän joka virnistelee nurkassa   Tenrou - hän joka virnistelee nurkassa I_icon_minitimeTo Huhti 11, 2013 10:57 am

Voi jee Very Happy Kuulostaa kyllä hyvältä!

(Ja Tenrou-kaima, kyllä se Nata pian tulee Naalin peliin. Joku aivojumi iskenyt sen pelin suhteen, pitäisi keksiä jotain lennokasta..)
Takaisin alkuun Siirry alas
Tenrou

Tenrou


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 27.02.2013
Ikä : 26
Paikkakunta : Kajaani

Tenrou - hän joka virnistelee nurkassa Empty
ViestiAihe: Vs: Tenrou - hän joka virnistelee nurkassa   Tenrou - hän joka virnistelee nurkassa I_icon_minitimePe Huhti 12, 2013 2:20 am

Jee! Jennat on maailman suola eiku häh... Mut joo, olis aika hieno sellanen random-peli Very Happy Ja Darffi-kaima, ei sillä pelillä ole mikään kiire. Ja jos jotakin lennokasta kaivataan, niin Naali voi vaikka kadota äkillisesti sinne lumihankeen xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Tenrou - hän joka virnistelee nurkassa Empty
ViestiAihe: Vs: Tenrou - hän joka virnistelee nurkassa   Tenrou - hän joka virnistelee nurkassa I_icon_minitimePe Huhti 12, 2013 2:45 am

Ilmeisesti en ole porukan ainoa hieman random Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Sponsored content





Tenrou - hän joka virnistelee nurkassa Empty
ViestiAihe: Vs: Tenrou - hän joka virnistelee nurkassa   Tenrou - hän joka virnistelee nurkassa I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tenrou - hän joka virnistelee nurkassa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Tenrou ja kynä [Haiko ohoi!]

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Susimorsian RPG :: Yleistä :: Minä hahmon takana-
Siirry: