Susimorsian RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Susimorsian RPG

Foorumiroolipeli Susimorsian - pelaa täysiverisillä susilla maailmassa, josta löydät ripauksen taikaa!
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kysy hahmolta

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Darffi




Viestien lukumäärä : 53
Join date : 28.02.2013

Kysy hahmolta Empty
ViestiAihe: Kysy hahmolta   Kysy hahmolta I_icon_minitimeSu Huhti 21, 2013 11:40 am

Pelihenki on vastaava kuin "kysy pelaajalta"-topicissa, mutta tässä siis kysymys esitetään hahmo(i)lle. Pelin hauskuutta ehkä lisää, jos vastaaja vastaa kysymykseen kaikilla hahmoillaan. Ja vastaamisen jälkeen sitten taas esitetään kysymys seuraavalle.


Suurin pelkosi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Tenrou

Tenrou


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 27.02.2013
Ikä : 26
Paikkakunta : Kajaani

Kysy hahmolta Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy hahmolta   Kysy hahmolta I_icon_minitimeTi Huhti 23, 2013 7:56 am

Napakettu: "Se, että menetettäisin Henkien kuvitellun mieltymyksen. Tai että pettäisin jonkun rakkaani luottamuksen."

Honka: "Että seuraan isäni tassunjäljissä ja tulen vainoharhaiseksi hulluksi."

Suurin toiveesi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Kysy hahmolta Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy hahmolta   Kysy hahmolta I_icon_minitimePe Heinä 12, 2013 10:33 am

Kuu: Että Tuska pitäisi pintansa ja parantuisi.

Valveuni: Tällä hetkellä se, että suoritamme tehtävämme vakoojina virheittä. / Indirar: Minulla ei ole tapana toivoa mitään. Se ei edesauta mitään. *körmy.*

Mitä mieltä olet luojastasi? (pelaajasi)
Takaisin alkuun Siirry alas
Tenrou

Tenrou


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 27.02.2013
Ikä : 26
Paikkakunta : Kajaani

Kysy hahmolta Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy hahmolta   Kysy hahmolta I_icon_minitimePe Heinä 19, 2013 12:27 am

Napakettu: "Hän on ihana <3 Teki vain minulle liian lyhyet jalat, kun Honka on tuommonen järkäle... Mutta pidän hänestä silti! Olisi tosin voinut jättää tämän minun... mieltymykseni mieluummin urosten tasolle, hävettää ajatella naaraista sillä lailla..."

Honka: "Hän antoi minulle hyvät älynlahjat, ja arvostan häntä siinä suhteessa. Hänellä on vain vähän kumma mielihalu tehdä meistä hahmoista kovin traagisia. Olisin mielestäni vahvempi ja lujempi, jos hän olisi voinut jättää menneisyyteni neutraalimmaksi."

Unelma: "Hän on ihan hyvä, mutta tavallaan inhoan häntä. Kukaan ei ole minun tasollani, vaikka hän kyllä antoi minulle mieluisia hetkiä menneeseeni ja ikioman laumankin. Tavallaan siis pidän hänestä, ainakin vähän."

Miten reagoisit, jos aurinko ei seuraavana aamuna nousisikaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Kysy hahmolta Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy hahmolta   Kysy hahmolta I_icon_minitimePe Heinä 19, 2013 9:04 am

Salpasydän: "Koettaisin luultavasti ottaa yhteyttä Henkiin ja tiedustella asiasta niiltä."
Syöverin Särmä: Hah, en välttämättä edes ihan heti huomaisi ja vaikka huomaisinkin, en voisi mitään tehdä."
Hallanarka: " Ensireaktioni olisi kai pelko ja kysyisin asiasta mestariltani.
Kurja: " Pyh, ei pahemmin kiinnostaisi."
Haukunhaava: Luultavasti keskustelisin asiasta puolisoni kanssa ja yrittäisin sitten selvittää mistä on kyse."


Miten suhtaudut vieraiden laumojen hukkiin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Tenrou

Tenrou


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 27.02.2013
Ikä : 26
Paikkakunta : Kajaani

Kysy hahmolta Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy hahmolta   Kysy hahmolta I_icon_minitimeMa Heinä 22, 2013 6:47 am

Napakettu: "Olen erittäin avoin, enkä tuomitse toisten laumojen jäseniä suoralta tassulta. En kuitenkaan ryhdy turhan tuttavalliseksi ulkopuolisten kanssa, olenhan kuitenkin omilleni uskollinen."

Honka: "Kunhan eivät Suvituulen alueelle eksy, niin olkoot. En raivoisasti vihaa heitä, mutta en myöskään katso hyvällä."

Unelma: "Ikiroutalaisia en siedä silmissäni laisinkaan, muihin en kiinnittä niinkään huomiota ennen kuin laumani on tarpeeksi suuri alistamaan toiset laumat alleen. En silti koskaan rupea ystävälliseksi toisille laumoille, ellen itse hyödy siitä."

Yhtäkkiä suoniisi virtaa suunnaton määrä energiaa, ja sinun on PAKKO kuluttaa se jotenkin... Miten?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kysy hahmolta Empty
ViestiAihe: Vs: Kysy hahmolta   Kysy hahmolta I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kysy hahmolta
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Susimorsian RPG :: Yleistä :: Vapaa puhe-
Siirry: