Yeep, oon aina ollu tosi huono tekee tämmösiä esittelyjä, mut yritetään ny kumminki.
Apua, en kai oikeesti oo noin teinixin näkönen....
Ps: Älkää välittäkö lagaavista silmistä
Eli, jos vaikka ihan perustiedoilla alotetaan:
Nimi: Teille riittänee ihan vaan tuo "Rei". Saa sanoo kans " Hurmeton", mut tuskin on tarpeen.
Reviiri: PK-seutu, tarkemmin sanottuna Vantaa
Ikä: Sanovat kakaraks, mut 16 lienee tarkempi ilmaisu. Syntyny 10.03.1997
Kielet: Suomi, englanti, venäjä; minimaalisesti ruotsia
Harrastukset: Piirtäminen, ratsastus, koirat, kasvit ja yleinen ördääminen
Musamaku: Raskaampi musa on kovasti mieleen. Suosikkibändejä Sonata arctica, Northern kings, Nightwish, Children of bodom, Kotiteollisuus ja Mokoma + tietty festareilta bongatut "löydöt"
Mistä voi löytyä?: Tallilta, koulusta, kesäsin hevi/rock festareilta ja omasta huoneesta, koneen ääreen homehtuneena.
Usein kuultua: No voi vittu, perkele, burger, voi tuska, kaunista, Wwwah/Wahwah ym. erikoiset äännnähdykset
Luonne:Lol, tuntuu ku laatisin uutta hahmohakemusta Eli joo, kirjotusasu ja sanavalinnat varmaan paljastaaki jo jotain,mut pieni selvennys ei koskaan oo pahitteeks.
Aika ailahtelevainen taidan olla, mut yleisin kuvaus lienee jotenki tämmönen: Huumorintajunen, ei taho pahaa kellekkään ilman syytä. Taito piristää kavereitaan aina kun joku sitä tarvii. Omasta puolestaan vähän syrjäänvetäytyvä, tarkka omasta reviiristään, eikä mielellään oo huomion keskipisteenä; jos joskus harvoin joutuukin tämmöseen tilanteeseen, handlaa ne aika hyvin.
Tämmöstä kommenttia siis saatu kavereilta. En sit tiiä, pitääkö paikkaansa.
Kuka mä oon?Nippelitietoja:- Oikeassa kyynärvarressa
( jos se nyt on sen anatominen nimi) komeilee susi-tatuointi
- Suunitelmissa ottaa lisää tatskoja, sit ku saan taas jostain rahaa
- Tykään hirmusti kaikenlaisista miekoista ja omistankin 4 katanaa + ison
susikuvioisen tikarin
- Edellä mainitut siis vain koristeina, en harrasta mitään niihin liittyvää
- Lempi vuodenaika on talvi, koska lumi
- Pukeudun lähes aina mustaan; poikkeuksena maastohousut, joita omistan sekä talvi -että kesäkuoseissa.
- Tällä hetkellä perheestä löytyy hevonen ja 4 koiraa. Roduiltaan koirulit ovat pk-collie, 2 huskya ja seropi
saksanpaimenkoira, jossa 1/4 dreeveriä- Paperilla omistan noista koirista 2; collien ja yhden huskyn. Tottelevat nimiä Pipsa ja Kiri
- Oon "luonnonystävä" ja erityisenä kiinnostuksenkohteena ovat erinäiset luonnosta saatavat rohdot ja yrtit. ( Opiskelen itsenäisesti kaikkea näihin liittyvää)
- Pakana, mutten oo uskaltanu kertoo tästä juur kellekkään IRL
Tietoja lisäilen aina kun koen tarpeelliseks.