Vastaajana toimii
Kolke
Kuu paljastaa rakastavansa sinua ja haluaa solmia kanssasi liiton. Kuinka reagoit?
"Öhm. Toki ymmärrän, että charmini ja ulkonäköni vetoaa neitokaisiin, mutta eikös kyseinen tytteli ole toisesta laumasta ja hivenen nuorehko minulle? Naurahdan ja hymyilen raukkaparalle hurmaavasti, eiköhän hän löydä onnen ilman minuakin. Ehkä.
Satut näkemään Napaketun ja Kurjan intiimin hetken. Kuinka toimit?
"Ohoh. Ei kyllä ihan heti tulisi mieleen että nämä kaksi olisivat... ystävykset. Napakettu? Ohoh. Jätän asian Napaketun ja Kurjan huoleksi, mutta saatan huomauttaa asiasta Napaketulle, ihan tuon oman parhaan vuoksi.
Surumieli väittää sinun olevan todellisuudessa murmeli. Miten suhtaudut?
"Murmelia ei varmaan valittaisi Suvituulen alfaksi, njah? Jostain syystä en oikein usko Surumieltä..."
Saat kuulla olevasi Sadehelmi ja Tuska äpärälapsi. Mitä ajattelet tästä?
"Minkälainen sairas susi täytyy olla, että edes ajattelee tuollaista?" *huvittunut ja epäluuloinen ilme*
Varjo väittää olevansa Metsän Hengen ja tavallisen suden epäpyhä jälkeläinen. Miten suhtaudut tähän?
"Selvä... Taitaa Ikiroutalaisten alfa olla liikaa sen poppasuden seurassa...?"
Nurminata on kastanut sulkasi yön aikana vereen ja nyt hihittelee asialle pusikossa. Mitä teet?
"Nurminata?! Taitaa tyttö epätoivoisesti haluta huomiotani... Juttelen hänen kanssaan, ja selitän että ikäero estää hänen fantasioidensa toteutumisen... Mikä näitä naaraita oikein vaivaa?"
Näet Karman juttelemassa mukavia kävyille. Mitä ajattelet?
"Karma? Selvä, nyt olen nähnyt kaiken."
Syöverin Särmällä on inhottava rähmäkokkare silmäkulmassa. Häiritseekö? Huomautatko asiasta?
"Kaikillahan meillä on joskus jotain ylimääräistä naamassa, kyllä hän sen joskus saa pois."
Kaarne kertoo sinulle tajunneensa olevansa todellisuudessa eri sukupuolta kuin on. Miten suhtaudut?
*hiljaisuus* "Varsin nätti uros."
Tapat vahingossa Hongan. Miten nän kävi? Mitä teet seuraavaksi?
"Miten siinä noin kävi?! En selvästikään ole niin pätevä johtajaksi kuin luulin... eroan heti."
Saat Kuunlaulun aseman laumassa. Oletko tyytyväinen?
"Tarkoittaako tuo, että joudun vaihtamaan laumaa? Saako Kuunlaulu minun paikkani? Totta puhuakseni... Ei, en ole ollenkaan tyytyväinen."
Huh, toivottavasti kaikki tekee tän, että saa nauraa