Susimorsian RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Susimorsian RPG

Foorumiroolipeli Susimorsian - pelaa täysiverisillä susilla maailmassa, josta löydät ripauksen taikaa!
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Leikkimielinen gallup #2

Siirry alas 
+2
Darffi
Haiko
6 posters
KirjoittajaViesti
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Leikkimielinen gallup #2 Empty
ViestiAihe: Leikkimielinen gallup #2   Leikkimielinen gallup #2 I_icon_minitimeLa Huhti 20, 2013 8:22 am

Koska näitä ei koskaan voi olla liikaa. [Tenroun aloittama part 1]

Tämä noudattelee siis ihan samaa ideaa, kuin Tenroun väkertämä alkuperäinen, mutta laitan ohjeistukset myös tähän topiciin varmuuden vuoksi. Kysymykset (joita on 12) ovat ihan randomeja päästäheitettyjä, joita ei siis edelleenkään kannata ottaa turhan vakavasti. ;D

Ohjeet: Päätä ensiksi, millä hahmollasi haluat vastata kyselyyn.
Kopioi sen jälkeen allaoleva, vihreällä painettu numerolista ja listaa siihen aivan sattumanvaraisesti eri Susimorsiamen hahmoja (lähinnä muiden pelaajien hahmoja, osa voi tietysti olla myös omiasi, mutta luonnollisesti et voi laittaa sitä, millä aiot vastata kyselyyn). Paina sitten tästä viestistä löytyvää juonipaljastus -tekstiä, ja löydät sieltä lisäohjeet miten jatkaa.


1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9. [hahmo, joka on kyselyyn vastaavan hahmon kanssa samassa laumassa]
10.
11. [hahmo, joka on kyselyyn vastaavan hahmon kanssa samassa laumassa]
12.
13.
14.
15.


Juonipaljastus:
Takaisin alkuun Siirry alas
Darffi




Viestien lukumäärä : 53
Join date : 28.02.2013

Leikkimielinen gallup #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Leikkimielinen gallup #2   Leikkimielinen gallup #2 I_icon_minitimeSu Huhti 21, 2013 2:56 am

Nurminata

Huomaat aivan yllättäen ihastuneesi Honkaan. Mikä on reaktiosi?
- Onhan Honka kovin vaikuttava. Kenties voisin yrittää tutustua häneen enemmänkin..

Torkahdat keskellä päivää ja herätessäsi huomaat, miten hieman etäämpänä virnuileva Hallanarka on piirrellyt parantajilta saaduilla väriaineilla turkkiisi epäsiveellisiä kuvioita. Miten toimit?
- Mikä sillä on minua vastaan? Viimeksi tuhri sulkani ja nyt tuhertelee tälläisiä. Taidan käväistä pesulla ja sitten voisin keskustella hänen kanssaan.

Karma huomaa kiperän tilanteesi ja tarjoutuu viattomasti auttamaan töhryjen puhdistamisessa, mutta todellisuudessa hän onkin sen suden rikoskumppani joka alunperin sotki turkkisi ja onnistuu sipaisemaan sinuun vielä lisää sotkua. Miten toimit nyt?
- Poppasusi oppilaineen on nyt kyllä kovin jännillä linjoilla. Ehkä pitäisi keskustella Kolkkeen kanssa siitä, ovatko nuo aivan asiallisia..

Kolke on tästä lähtien sinun johtajasi. Miten suhtaudut tähän tietoon ja sopeudutko tilanteeseen?
- No niinhän hän on. Olen aina ollut hänen puolellaan ja tulen olemaan. Hän on hieno johtaja. Ja hyvännäköinen.

Uuden, yllämainitun johtajasi ensimmäinen käsky sinulle on, että sinun täytyy tuoda hänelle Valveunen pää ja palkaksi saat "jotain, mitä et voi kuvitella ihanimmissakaan kuvitelmissasi". Miten toimit?
- Mu-mu-mutta. Onko pakko tappaa? Voinko tuoda hänet elävänä?

Varjo hyökkää kimppuusi psykopaattimaisesti äristen ja sanoo aikovansa tappaa sinut. Miten toimit?
- Alistun salamana ja yrittäisin puhua itseni tilanteesta.

Tuska saapuu luoksesi ja alkaa liehittelemään sinua. Saavatko tunteet vastakaikua vai millä tavalla suoriudut tilanteesta?
- Tuskakin vaikuttaa kyllä kovin miellyttävältä tyypiltä. Kiva, että joku on valmis tutustumaan laumarajojen yli.

Olet juuri pitämässä hauskaa Sadehelmen kanssa, kunnes Syöverin Särmä tulee ja käskee teitä häipymään ennen kuin hän joutuu käyttämään voimakeinoja. Miten reagoitte?
- Jalat alle ja pikaisesti. Tuskin kahdella nuorella nartulla on mitään mahdollisuuksia Ikiroudan metsästäjää vastaan. Parempi totella.

Näet, miten Kaarne syö Kurjan kanssa kärpässieniä ja huumaavat vaikutukset ovat sen mukaiset. Teetkö jo jotain ennen kuin vahinko on sattunut vai liitytkö mukaan?
- En taatusti liity mukaan. Ikiroutalaisilla on kovasti outoja juttuja.

Ruskan Kultaama juoruilee sinulle jotakin kovaan ääneen ja myönnät hänen olevan oikeassa, kunnes juorujen kohde, Kuu, saapuukin närkästyneenä seuraanne. Miten toimit?
- En kyllä yleensä perusta juoruihin, joten mahdollisesti kysäisen Kuulta onko juoru totta.

Olet metsästämässä itsellesi ruokaa keskiyöllä, aavemaisessa metsikössä, kunnes Napakettu hyökkää pusikosta korvaasi ääntäkään päästämättä ja selittää käytöksensä sillä, että oli luullut sinun olevan saaliseläin. Mitä teet hyökkäyshetkellä ja pidätkö saamaasi selitystä riittävänä?
- Olisi kyllä niin Naalin tapaista. Säikähtäisin varmaan hyökkäyksessä, mutta nauraisin nartulle tämän selittelyjen jälkeen.

Salpasydän lyö sinulta tajut kankaalle, raahaa luolaansa ja heräät lopulta siihen, kun hän aikoo syödä sinut. Mitä teet?
- Mistä lähtien poppasudet ovat syöneet susia? Onko tämä jokin Henkien käsky vai mitä? Pyydän perusteluja ja jälleen yritän puhua itseni pakoon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tenrou

Tenrou


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 27.02.2013
Ikä : 26
Paikkakunta : Kajaani

Leikkimielinen gallup #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Leikkimielinen gallup #2   Leikkimielinen gallup #2 I_icon_minitimeSu Huhti 21, 2013 8:11 am

Honka

Huomaat aivan yllättäen ihastuneesi Kurjaan. Mikä on reaktiosi?
- No eikös nimi jo kerro vähän... Aika säälittävä yksilö, enkä ole sitä paitsi uroksiin päin. Lienee aika tarkistuttaa mielenterveys, ehkä perin isältäni jonkin mielenvikaisuuden...

Torkahdat keskellä päivää ja herätessäsi huomaat, miten hieman etäämpänä virnuileva Kolke on piirrellyt parantajilta saaduilla väriaineilla turkkiisi epäsiveellisiä kuvioita. Miten toimit?
- Voi miksi?? Alfani, Kolke, en olisi ikinä sinusta uskonut! Häpeilen turkkini sotkuja, mutten syyllistä alfaa mitenkään.

Karma huomaa kiperän tilanteesi ja tarjoutuu viattomasti auttamaan töhryjen puhdistamisessa, mutta todellisuudessa hän onkin sen suden rikoskumppani joka alunperin sotki turkkisi ja onnistuu sipaisemaan sinuun vielä lisää sotkua. Miten toimit nyt?
- Sinäkin, Karma?! Onko tämä vihjaus, ettei minua huolita enää kenraaliksi? Mitä teen väärin... Jos vielä joku edes puhuu minulle, se kuolee.

Kuunlaulu on tästä lähtien sinun johtajasi. Miten suhtaudut tähän tietoon ja sopeudutko tilanteeseen?
- Ai se Ikiroudan pikkunarttu? Älä naurata, minä itse jopa olisin parempi johtamaan. Sopeudun kuitenkin, tosin suunnitellen vallankaappausta, sehän olisi kaikkien kannalta järkevää ja loogista.

Uuden, yllämainitun johtajasi ensimmäinen käsky sinulle on, että sinun täytyy tuoda hänelle Edyna Aamunkoin pää ja palkaksi saat "jotain, mitä et voi kuvitella ihanimmissakaan kuvitelmissasi". Miten toimit?
- En tapa pentuja. En tosin myöskään uhmaa ylempieni käskyjä... Hmm, miten kinkkinen tilanne... Ehkä syrjäytän johtajan nyt heti.

Sadehelmi hyökkää kimppuusi psykopaattimaisesti äristen ja sanoo aikovansa tappaa sinut. Miten toimit?
- Pfft, ei tuommoinen pentu minua tapa. Ärähdän takaisin ja uhkaan tappaa itse, jos moinen epäkunnioittava ja järjetön käytös jatkuu. Tosin psykopaattia voi olla hankala taltuttaa pelkällä uhkauksella... Ehkä lyön pikkusuden lyttyyn, siitäpähän oppikoon.

Ruskan Kultaama saapuu luoksesi ja alkaa liehittelemään sinua. Saavatko tunteet vastakaikua vai millä tavalla suoriudut tilanteesta?
- Pahoitteluni, en etsi tällä hetkellä kumppania. Jätän toisen kylmänviileästi, kyllä se siitä selviää. Etsiköön lempensä muualta.

Olet juuri pitämässä hauskaa Kaarnen kanssa, kunnes Ikitalven Routa tulee ja käskee teitä häipymään ennen kuin hän joutuu käyttämään voimakeinoja. Miten reagoitte?
- Miksi Ikiroutalainen uros tulee määräilemään minua, jos olen kerrankin löytänyt hauskaa seuraa? Hän on minua alempi, painukoon siis vaikka suohon. Uhkaan itse käyttää voimakeinoja, eihän tuollainen ole lainkaan sopivaa käytöstä.

Näet, miten Salpasydän syö Nurminatan kanssa kärpässieniä ja huumaavat vaikutukset ovat sen mukaiset. Teetkö jo jotain ennen kuin vahinko on sattunut vai liitytkö mukaan?
- Yritän estää edes Nurminataa, en halua hänen häpäisevän laumaa huumehuuruissaan. Pakotan tämän uhkailemalla oksentamaan syömänsä ulos, Salpasydän voi hoitaa rauhassa omat asiansa. Sitä parempi Suvituulelle, jos Ikiroutalainen lähtee sinkoilemaan sekavana sinne tänne - siinäpähän menee sen lauman kunnia.

Valveuni juoruilee sinulle jotakin kovaan ääneen ja myönnät hänen olevan oikeassa, kunnes juorujen kohde, Napakettu, saapuukin närkästyneenä seuraanne. Miten toimit?
- Ja jälleen kysyn, miksi joku juoruilee minulle ja miksi yleensä niin rationaalinen minä uskon... Kaiketi hän sitten myös on oikeassa, eikä Napaketulla pitäisi olla mitään nurisemista. Hävetköön, mitä onkaan tehnyt. En siedä laumassani häpeätahroja.

Olet metsästämässä itsellesi ruokaa keskiyöllä, aavemaisessa metsikössä, kunnes Syöverin Särmä hyökkää pusikosta korvaasi ääntäkään päästämättä ja selittää käytöksensä sillä, että oli luullut sinun olevan saaliseläin. Mitä teet hyökkäyshetkellä ja pidätkö saamaasi selitystä riittävänä?
- Säikähdän ja valmistaudun puolustamaan itseäni. Enkä kyllä taatusti päästä toisen lauman jäsentä noin vain, vaan annan tälle selkäsaunan moisesta typeryydestä ja kenraalin halventamisesta.

Hallanarka lyö sinulta tajut kankaalle, raahaa luolaansa ja heräät lopulta siihen, kun hän aikoo syödä sinut. Mitä teet?
- Mikä näitä naaraita vaivaa... Puolustaudun tietysti saatuani tilanteen selville. Myöhemmin puhun Karmalle niin kauan, että hän suostuu jättämään noin mielipuolisen oppilaan pois poppasuden opinnoistaan. Eihän tuollainen ole normaalia, ehdotan ehkä jopa laumasta erottamista.

Hahaa, tämähän oli hauska kokemus! Very Happy Hienosti onnistuit, harmi etten itse huomannut käyttää juonipaljastusta... hmm... No, saataan ehkä tehdä tämän Napaketullakin, ehkä. Honka vain tuntui koomisemmalta.

//Edit. Hupsista, pieniä kömmähdyksiä löytyi ^^' Ei sitä aina voi onnistua, nyt pitäisi olla korjattu.


Viimeinen muokkaaja, Tenrou pvm Su Huhti 21, 2013 11:13 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Leikkimielinen gallup #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Leikkimielinen gallup #2   Leikkimielinen gallup #2 I_icon_minitimeSu Huhti 21, 2013 10:37 am

Vastaan Kaarnella.

Huomaat aivan yllättäen ihastuneesi Nurminataan. Mikä on reaktiosi?
- Kiellän tunteeni ehdottomasti, kerron itselleni sen menevän ohi ajan kanssa ja olen hyvin epäuskoinen tätä ihastumisen tunnetta kohtaan. Huh, mitä minulle on tapahtumassa..?

Torkahdat keskellä päivää ja herätessäsi huomaat, miten hieman etäämpänä virnuileva Salpasydän on piirrellyt parantajilta saaduilla väriaineilla turkkiisi epäsiveellisiä kuvioita. Miten toimit?
- Tunnen erittäin suurta ärsyyntymistä, ja saatan jopa ärähtää tuolle kävellessäni ohi purolle peseytymään. Argh! Jos tuo ei olisi poppasusi, olisi varmasti tuo hukka saanut ansaitsemansa opetuksen.

Syöverin Särmä huomaa kiperän tilanteesi ja tarjoutuu viattomasti auttamaan töhryjen puhdistamisessa, mutta todellisuudessa hän onkin sen suden rikoskumppani joka alunperin sotki turkkisi ja onnistuu sipaisemaan sinuun vielä lisää sotkua. Miten toimit nyt?
- Otan avun vastaan hieman vastahakoisesti, ja huomatessani sotkun tunnen raivon nostavan päätään. Alan mielessäni valmistelemaan jo parasta tapaa kostaa tämä. Enkä minä ole tosikko! En vain pidä siitä, että kaunis turkkini sotketaan.. Ärr..

Kolke on tästä lähtien sinun johtajasi. Miten suhtaudut tähän tietoon ja sopeudutko tilanteeseen?
- Sehän on selvä, sillä vakoilijana tehtäväni on pitää Kolketta johtajanani. Sopeudun tilanteeseen mahtavasti, näyttelijänlahjani ovat mainiot.

Uuden, yllämainitun johtajasi ensimmäinen käsky sinulle on, että sinun täytyy tuoda hänelle Hongan pää ja palkaksi saat "jotain, mitä et voi kuvitella ihanimmissakaan kuvitelmissasi". Miten toimit?
- Olen erittäin epäluuloinen tuon niinkutsutun palkkion suhteen, Kolkkeella tuntuu olevan hieman suuret luulot itsestään narttujen seurassa... Näyttelemäni rooli ei kuitenkaan tappaisi Honkaa, joten anelen arvoisaa johtajaa antamaan tehtävän toiselle.

Tuska hyökkää kimppuusi psykopaattimaisesti äristen ja sanoo aikovansa tappaa sinut. Miten toimit?
- On kaksi vaihtoehtoa. Joko annan tuolle opetuksen, tai sitten käytän feminiinistä viehätysvoimaani. Valitsen vaihtoehdon kaksi, ja liehittelen tieni vapauteen.

Valveuni saapuu luoksesi ja alkaa liehittelemään sinua. Saavatko tunteet vastakaikua vai millä tavalla suoriudut tilanteesta?
- Olen erittäin epäluuloinen, sillä en ole ainakaan vielä saanut kyseiseltä urokselta osakseni tämänlaista käytöstä. Mietin, mitä tuo suunnittelee, ja yritän päästä selville siitä, mitä uros oikeasti aikoo saavuttaa tällä. Mikäli kyseessä olisi aivan aito reaktio.. Noh, ajan kanssa sekin selviäisi. Toisaalta, Valveunen ulkomuoto antaa kyllä lupauksen melko, höm, nautinnollisesta ajanvietosta tuon kanssa. Wink

Olet juuri pitämässä hauskaa Hallanaran kanssa, kunnes Sadehelmi tulee ja käskee teitä häipymään ennen kuin hän joutuu käyttämään voimakeinoja. Miten reagoitte?
- Mielessäni ulvon naurusta, mutta koska olen vakoilutehtävissä ja olen valinnut itselleni viattoman susineidon roolin, avaan silmäni apposen ammolleen ja vapisten nykäisen Hallanarkaa turkista astellen pois.

Näet, miten Karma syö Napaketun kanssa kärpässieniä ja huumaavat vaikutukset ovat sen mukaiset. Teetkö jo jotain ennen kuin vahinko on sattunut vai liitytkö mukaan?
- Kaipa poppasusi ja tuon oppilas tietävät mitä tekevät.. Luultavasti jotain henkimaailman hullutuksia.

Kuu juoruilee sinulle jotakin kovaan ääneen ja myönnät hänen olevan oikeassa, kunnes juorujen kohde, Ikitalven Routa, saapuukin närkästyneenä seuraanne. Miten toimit?
- Oman laumani seurassa en jaksa esittää muuta kuin olen, joten luultavasti vain vaikenisin ja odottaisin mielenkiinnolla, mitä seuraavaksi tapahtuu ja valitsisin parhaimman lähestymistavan sitten.

Olet metsästämässä itsellesi ruokaa keskiyöllä, aavemaisessa metsikössä, kunnes Surumieli hyökkää pusikosta korvaasi ääntäkään päästämättä ja selittää käytöksensä sillä, että oli luullut sinun olevan saaliseläin. Mitä teet hyökkäyshetkellä ja pidätkö saamaasi selitystä riittävänä?
- Hyökkäyshetkellä yllätyn ja ulvaisen kauhusta: saatan olla vakoojien parhaimmistoa, mutta olen myös hieman säikky pimeällä. Tajuttuani kyseessä olevan Surumieli kurtistan kulmiani, kuulen toisen selityksen ja ravistan päätäni. Surumieli saa jostain syystä sympatiani heräämään, joten kysyn vain, näyttääkö korvani kamalalta ja pystyykö sen korjaamaan. Jos kyseessä olisi ollut joku muu, olisin luultavasti käynyt kiinni tulisen luonteeni vuoksi.. Hmm, onko minulla omiakin tunteita?

Ruskan Kultaama lyö sinulta tajut kankaalle, raahaa luolaansa ja heräät lopulta siihen, kun hän aikoo syödä sinut. Mitä teet?
- Puolustaudun ja pakenen paikalta, pitäytyen roolissani. Lavertelen Suvituulen johtajalle Kolkkeelle tapahtuneesta tekoitkien.


Viimeinen muokkaaja, Admin pvm Su Huhti 21, 2013 10:49 am, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Leikkimielinen gallup #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Leikkimielinen gallup #2   Leikkimielinen gallup #2 I_icon_minitimeSu Huhti 21, 2013 10:42 am

//Tenrou, psst, Valveuni on uros. Very Happy Ja Kaarne sekä Valveuni ovat Ikiroudan vakoojia, joiden olemassaolosta ei tiedä edes suurin osa Ikiroutalaisista: myöskin nuo kaksi ovat pian tulossa soluttautumaan Suvituulen laumaan uusina jäseninä. Ajattelin vain, jos haluat tietää.. Smile Jos vaikka esim. tahdot muuttaa noita vastauksiasi vielä Smile

Pitänee varmaan lisätä tämä tietä myös Kaarnen profiilisivulle Smile Muuten todella mielenkiintoisia nämä! Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Leikkimielinen gallup #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Leikkimielinen gallup #2   Leikkimielinen gallup #2 I_icon_minitimeMa Huhti 22, 2013 7:42 am

Hah, näitä on aina niin ihana selailla >:3
Tehkää toki muutkin lisää näitä, jos ei satu sillä hetkellä olemaan muuta tekemistä BD
Takaisin alkuun Siirry alas
Deli




Viestien lukumäärä : 82
Join date : 09.02.2013

Leikkimielinen gallup #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Leikkimielinen gallup #2   Leikkimielinen gallup #2 I_icon_minitimeMa Huhti 22, 2013 8:29 am

Vastaajana Ruskan Kultaama Smile

Huomaat aivan yllättäen ihastuneesi Kaarneeseen. Mikä on reaktiosi?
"Öö. Kuuluko tää jotenkin tämän iän oikkuihin? Vaikka siis olen itse ainut tervejärkinen, kaikki muut vain ovat ihan outoja, kuten vanhemmat ja veljenikin.. Hallanarka vaikuttaa ihan mukavalta, vaikka puhuukin välillä taukoamatta ja unohtaa vetää henkeä ja... Siis kuka Kaarne? Varmaan joku ihan outo tyyppi..." *puhetulva ja epäluuloinen ilme*

Torkahdat keskellä päivää ja herätessäsi huomaat, miten hieman etäämpänä virnuileva Sadehelmi on piirrellyt parantajilta saaduilla väriaineilla turkkiisi epäsiveellisiä kuvioita. Miten toimit?
"Murisen ja suollan kirouksia joita olen jo ehtinyt oppia. Mokoma kakara... Ai, mokoma onkin minua vanhempi... No, henkiseltä iältään idiootti on vain kaksikuukautinen pentu... *pälä pälä* Ainiin, kuviot. Hyhyh, pitääkin mennä pesulle... Oikeasti, eikö kukaan pidä enää kuria, kun kaikki ovat niiiin ärsyttäviä ja epäkunnioittavia ja pomppivat silmille...!"

Nurminata huomaa kiperän tilanteesi ja tarjoutuu viattomasti auttamaan töhryjen puhdistamisessa, mutta todellisuudessa hän onkin sen suden rikoskumppani joka alunperin sotki turkkisi ja onnistuu sipaisemaan sinuun vielä lisää sotkua. Miten toimit nyt?
No tuo raukka on varmasti minua nuorempi!! Ai, ei olekaan. Oikeasti, miten kaikki ovat niin ruipeloita (itse en todellakaan ole!!) kun väitetään että `Ruokaa on niiin paljon ja riittävästi ja syökää vaan, ei se lopu!!` mutta silti kaikki ovat niin pieniä ja mitättömiä..."

Kaamostalven Huurre on tästä lähtien sinun johtajasi. Miten suhtaudut tähän tietoon ja sopeudutko tilanteeseen?
Hmm.... Missä on tasa-arvo? Eikö naaraita päästetä alfoiksi?! No, iha sama. Enhän kuitenkaan paljoa pyöri muiden Suvituulelaisten parissa."

Uuden, yllämainitun johtajasi ensimmäinen käsky sinulle on, että sinun täytyy tuoda hänelle Napaketun pää ja palkaksi saat "jotain, mitä et voi kuvitella ihanimmissakaan kuvitelmissasi". Miten toimit?
*kylmiä väreitä* "`Jotain mitä et voi kuvitella ihanimmissakaan kuvitelmissasi`? Hyyrr, ihan pimeä uros. Katson häntä epäuskoisesti ja lähden pois, kauas kauas pois."

Edyna Aamunkoi hyökkää kimppuusi psykopaattimaisesti äristen ja sanoo aikovansa tappaa sinut. Miten toimit?
"Nyt alan todella käsittää muiden Suvituulelaisten olevan täysiä sekopäitä. Tai lähinnä vajaita... Pakenen pennun kynsistä kulmat koholla ja taidan vaihtaa laumaa."

Varjo saapuu luoksesi ja alkaa liehittelemään sinua. Saavatko tunteet vastakaikua vai millä tavalla suoriudut tilanteesta?
"Taidan vaihtaa mieltäni lauman vaihtamisesta. Suvituulessa minut saatettiin yrittää tappaa ja saada tappamaan muita, mutta tätä en aio sulattaa. Taidankin perustaa oman lauman, johon päästetään vain tervejärkiset sudet. Juoksen pois, tokaissen jotain vähemmän tahdikasta."

Olet juuri pitämässä hauskaa Hongan kanssa, kunnes Kuu tulee ja käskee teitä häipymään ennen kuin hän joutuu käyttämään voimakeinoja. Miten reagoitte?
"Kuka Ikiroutalainen parantaja luulee olevansa? Minähän olen missä haluan, ja kenen kanssa haluan! Hui, eikös Honka olekin Suvituulelainen? Ehkä häippäisen, ennen kuin vanhus aikoo tappaa minut tai tehdä jotain aivan muuta..."

Näet, miten Ikitalven Routa syö Valveunen kanssa kärpässieniä ja huumaavat vaikutukset ovat sen mukaiset. Teetkö jo jotain ennen kuin vahinko on sattunut vai liitytkö mukaan?
"Katson toisten touhua ihmeissäni, mutta jatkan matkaani valtaamaan oman reviirini tervejärkisemmälle laumalleni. Nuo kaksi eivät pääse siihen."

Surumieli juoruilee sinulle jotakin kovaan ääneen ja myönnät hänen olevan oikeassa, kunnes juorujen kohde, Tuska, saapuukin närkästyneenä seuraanne. Miten toimit?
"Huups, sori Tuska... Mutta hei, onkos sinulla tapana tappaa toisia, syödä sieniä, saada toisia susia tappamaan toinen toisensa tai jotai? Jos ei, niin *ujo katse* haluaisitkos perustaa tervejärkisen lauman?"

Olet metsästämässä itsellesi ruokaa keskiyöllä, aavemaisessa metsikössä, kunnes Karma hyökkää pusikosta korvaasi ääntäkään päästämättä ja selittää käytöksensä sillä, että oli luullut sinun olevan saaliseläin. Mitä teet hyökkäyshetkellä ja pidätkö saamaasi selitystä riittävänä?
"Kiljaisen, vaikka ääni kuuluu tietenkin Karmasta. Minä en kilju. Mutta eikös poppasuden pitäisi tietää edes mikä on syötävää ja mikä ei? Huolestuttavaa... Ei kai Karmakin ole syönyt jotain sienten tapaisia..?"

Salpasydän lyö sinulta tajut kankaalle, raahaa luolaansa ja heräät lopulta siihen, kun hän aikoo syödä sinut. Mitä teet?
"Nyt olen todellakin menettänyt uskoni poppasusiin!! Olisiko Karmakin todellisuudessa halunnut syödä minut, mutta osui kaulani sijasta korvaan...? Kerron olevani helppo niellä, mutta tulen ylös taistellen. Minuahan ei mitkään poppasudet syö! Pakenen paikalta, kun Salpasydän ihmettelee sanojani, ja ehkä ehdin puraista toiselta palan korvaa... En siis syödäkseni, vaan kostaakseni, sillä minä en ole kannibaali..."

Huh, piti ihan hillitä välillä "Ei Ruska, älä puhu enempää" xD Outoako?

Takaisin alkuun Siirry alas
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Leikkimielinen gallup #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Leikkimielinen gallup #2   Leikkimielinen gallup #2 I_icon_minitimeLa Heinä 20, 2013 12:50 pm

^ hahah, ihana X)

Tehkää ja täyttäkää näitä toki lisää >;o Näitä on niin kiva lukea.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tenrou

Tenrou


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 27.02.2013
Ikä : 26
Paikkakunta : Kajaani

Leikkimielinen gallup #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Leikkimielinen gallup #2   Leikkimielinen gallup #2 I_icon_minitimeLa Heinä 20, 2013 1:27 pm

Koska tämä oli silloin ensimmäisellä kerralla niin hauska, päätin ottaa uusiksi. Tällä kertaa vastaajana toimii Napakettu

Huomaat aivan yllättäen ihastuneesi Varjoon. Mikä on reaktiosi?
"Voi sentään... Yritän hillitä tunteeni mahdollisimman tiukasti, enhän minä nyt voi toisen lauman naaraspuoliseen alfaan mennä ihastumaan! Hyi, minua..."

Torkahdat keskellä päivää ja herätessäsi huomaat, miten hieman etäämpänä virnuileva Sadehelmi on piirrellyt parantajilta saaduilla väriaineilla turkkiisi epäsiveellisiä kuvioita. Miten toimit?
"En ole varma, miten minun pitäisi tähän suhtautua... Silloin ensitapaamisella hän oli niin mukavanoloinen, joten miksi??? En sano mitään enkä edes katse häneen, vaan ryhdyn puhdistamaan turkkiani."

Hallanarka huomaa kiperän tilanteesi ja tarjoutuu viattomasti auttamaan töhryjen puhdistamisessa, mutta todellisuudessa hän onkin sen suden rikoskumppani joka alunperin sotki turkkisi ja onnistuu sipaisemaan sinuun vielä lisää sotkua. Miten toimit nyt?
"Mitä pahaa olen teille tehnyt??? Saatan ärähtää pahasti ja juoksen mahdollisimman kauas kaikista saadakseni turkkini puhtaaksi ilman uusia häiriköitä. Voiko tässä enää pitää ketään mukavana sutena..."

Surumieli on tästä lähtien sinun johtajasi. Miten suhtaudut tähän tietoon ja sopeudutko tilanteeseen?
"Jälleen kerran: miksi? Sopeudun tietysti, sehän on selvä, mutta rohkenen epäillä vähän hänen kyvykkyyttään johtajaksi."

Uuden, yllämainitun johtajasi ensimmäinen käsky sinulle on, että sinun täytyy tuoda hänelle Lumon pää ja palkaksi saat "jotain, mitä et voi kuvitella ihanimmissakaan kuvitelmissasi". Miten toimit?
"No en varmasti tapa sitä mukavaa, hentoa neitoa! Raukka kärsinyt ihan riittävästi."

Indirar hyökkää kimppuusi psykopaattimaisesti äristen ja sanoo aikovansa tappaa sinut. Miten toimit?
"En minä edes aikonut tappaa Lumoa, oikeasti! Älä tapa minua, ole kiltti! Pakenen vauhkoontuneena niin nopeasti kuin tappijaloillani pääsen!"

Unelma saapuu luoksesi ja alkaa liehittelemään sinua. Saavatko tunteet vastakaikua vai millä tavalla suoriudut tilanteesta?
"Voi jestas... Olethan sinä erittäin viehättävä ja saatan hyvinkin ihastua sinuun, mutta kun minä yritän juuri pidättäytyä näistä naarasihastumisista... Ilmaisen mahdollisimman kohteliaasti, etten ole kiinnostunut."

Olet juuri pitämässä hauskaa Tuskan kanssa, kunnes Kuu tulee ja käskee teitä häipymään ennen kuin hän joutuu käyttämään voimakeinoja. Miten reagoitte?
"En itse turvautuisi tässä väkivaltaan, mutta käsitän vallan hyvin, mikäli Kuu haluaa minut eri lauman jäsenenä häipymään. Lähden siis suosiolla ja annan Tuskan tehdä omat päätöksensä(miksi edes pidin hauskaa ikiroutalaisen kanssa...?)"

Näet, miten Karma syö Haukanhaavan kanssa kärpässieniä ja huumaavat vaikutukset ovat sen mukaiset. Teetkö jo jotain ennen kuin vahinko on sattunut vai liitytkö mukaan?
"Opettajani, mitä sinä teet?? Onkohan tämä joku poppasusien salainen juttu vai... Menen kuitenkin estämään ainakin Karmaa syömästä enempää, ihan vain varmuuden vuoksi. Haukanhaavallekaan tämä tuskin on terveellistä, joten takavarikoin häneltäkin enimmät jäljellä olevat sienet."

Ruskan Kultaama juoruilee sinulle jotakin kovaan ääneen ja myönnät hänen olevan oikeassa, kunnes juorujen kohde, Mauja, saapuukin närkästyneenä seuraanne. Miten toimit?
"Anteeksi Mauja, mutta niin se vain on. Mutta älä lannistu siitä, en minä ajattele sinusta pahalla! Tuskin Ruskan Kultaamakaan ajattelee pahaa..."

Olet metsästämässä itsellesi ruokaa keskiyöllä, aavemaisessa metsikössä, kunnes Salpasydän hyökkää pusikosta korvaasi ääntäkään päästämättä ja selittää käytöksensä sillä, että oli luullut sinun olevan saaliseläin. Mitä teet hyökkäyshetkellä ja pidätkö saamaasi selitystä riittävänä?
"Kiljaisen ja olen vähällä saada sydänkohtauksen. Toki selitys on ihan kelpaava, enhän minä nyt poppasutta menisi epäilemään ainakaan merkittävästi."

Kolke lyö sinulta tajut kankaalle, raahaa luolaansa ja heräät lopulta siihen, kun hän aikoo syödä sinut. Mitä teet?
"Alfani, miksi???!! Älä syö minua, en minä maistu hyvältä... Yritän tietysti puhua itseni tilanteesta, vaikkakin alfalle on vähän hankala pistää vastaan... Aika epätoivoinen tilanne."

Uuh, sepäs oli hauskaa näin keskiyön viihteenä <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Leikkimielinen gallup #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Leikkimielinen gallup #2   Leikkimielinen gallup #2 I_icon_minitimeSu Heinä 21, 2013 3:33 am

Vastaajana toimii Salpasydän


Huomaat aivan yllättäen ihastuneesi Maujaan Mikä on reaktiosi?
Anteeksiantamatonta! Peitän tunteeni ja uskottelen itselleni ettei niitä ole, eikä koskaan ollutkaan!

Torkahdat keskellä päivää ja herätessäsi huomaat, miten hieman etäämpänä virnuileva Ikitalvenrouta on piirrellyt parantajilta saaduilla väriaineilla turkkiisi epäsiveellisiä kuvioita. Miten toimit?
"Kiroan mokoman ilveilijän! Ja luultavasti kuritan tätä vielä fyysisesti."

Tuska huomaa kiperän tilanteesi ja tarjoutuu viattomasti auttamaan töhryjen puhdistamisessa, mutta todellisuudessa hän onkin sen suden rikoskumppani joka alunperin sotki turkkisi ja onnistuu sipaisemaan sinuun vielä lisää sotkua. Miten toimit nyt?
"On se nyt kumma! Myllytän tai ainakin yritäntämänkin otuksen pahasti ja siirtäydyn jonnekkin rauhaisaan paikkaan peseytymään. Yksin."

Valveuni on tästä lähtien sinun johtajasi. Miten suhtaudut tähän tietoon ja sopeudutko tilanteeseen?
"Tuo? Todellako? Hmp... Purematta en tätä niele ja ellei se osoita olevansa kelpaava tehtävään tai tekee pienenkin virheen, on minun ryhdyttävä toimenpiteisiin."

Uuden, yllämainitun johtajasi ensimmäinen käsky sinulle on, että sinun täytyy tuoda hänelle Kolkkeen pää ja palkaksi saat "jotain, mitä et voi kuvitella ihanimmissakaan kuvitelmissasi". Miten toimit?
"Mielelläni en tapa ketään turhan takia ja vastakkaisen lauman alfan tappaminen olisi aika suora sodanjulistus. Koetan vielä neuvotella asiasta, mutta jos käsky on välttämätön ja lauman edunmukaista, niin tottakai teen sen."

Honka hyökkää kimppuusi psykopaattimaisesti äristen ja sanoo aikovansa tappaa sinut. Miten toimit?
"Yrittäköön vain! Murisen takaisin ja uhkaan tätä kaikilla mahdollisilla kiroilla. Henkimaailma-mojoa peliin!"

Lumo saapuu luoksesi ja alkaa liehittelemään sinua. Saavatko tunteet vastakaikua vai millä tavalla suoriudut tilanteesta?
"Käsken tätä ottamaan järjenkäteen. Sillähän on tehtävä kesken, enkä minä ole naaraisiin."

Olet juuri pitämässä hauskaa Surumielen kanssa, kunnes Napakettu tulee ja käskee teitä häipymään ennen kuin hän joutuu käyttämään voimakeinoja. Miten reagoitte?
"Ajan mokoman nulikan pois. Pah, ja tuoko havittelee poppasuden asemaa?"

Näet, miten Unelma syö Sadehelmen kanssa kärpässieniä ja huumaavat vaikutukset ovat sen mukaiset. Teetkö jo jotain ennen kuin vahinko on sattunut vai liitytkö mukaan?
"Eriskummallinen parivaljakko. Varsinaisesti asiahan ei minulle kuulu, mutta saatan ohimennen ilmaista, ettei kaksikon toiminta ole kovin viisasta."

Nurminata juoruilee sinulle jotakin kovaan ääneen ja myönnät hänen olevan oikeassa, kunnes juorujen kohde, Indirar, saapuukin närkästyneenä seuraanne. Miten toimit?
"Jos jourut kerta ovat olleet aiheellisia, niin en mitäään. Jos Indirar haluaa puida asiaa, niin suostun siihen."

Olet metsästämässä itsellesi ruokaa keskiyöllä, aavemaisessa metsikössä, kunnes Karma hyökkää pusikosta korvaasi ääntäkään päästämättä ja selittää käytöksensä sillä, että oli luullut sinun olevan saaliseläin. Mitä teet hyökkäyshetkellä ja pidätkö saamaasi selitystä riittävänä?
"Rääkäisen yllätyneesti ja valmistaudun puolustamaan itseäni. Nielen varmaan selityksen, mutten voi olla kyseenalaistamatta Karman mielenterveyttä ja sopivuutta poppasudeksi tälläisen käytöksen jälkeen. Ei kai kukaan sekoita saalista lajitoveriin..."

Kaarne lyö sinulta tajut kankaalle, raahaa luolaansa ja heräät lopulta siihen, kun hän aikoo syödä sinut. Mitä teet?
"Ha! Viettääkö luotettu vakooja kaksois... Kolmois-elämää? Teen parhaani toimittaakseni Kaarneen luolasta elävänä ja marssitan alfan eteen, jotta petturia voidaan rankaista."


Hii, hauskoja nämä :DSekosin ainakin miljoona kertaa nimien ym. kanssa, eli vastaukset saattaa olla jotenkin jänniä
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Leikkimielinen gallup #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Leikkimielinen gallup #2   Leikkimielinen gallup #2 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Leikkimielinen gallup #2
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Leikkimielinen gallup

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Susimorsian RPG :: Yleistä :: Vapaa puhe-
Siirry: