Susimorsian RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Susimorsian RPG

Foorumiroolipeli Susimorsian - pelaa täysiverisillä susilla maailmassa, josta löydät ripauksen taikaa!
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Juttelutopic

Siirry alas 
+7
Tenrou
Foxxy
Rei
Admin
Deli
Talvi
Haiko
11 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
KirjoittajaViesti
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitimeTi Helmi 12, 2013 10:56 am

Ajattelin aloittaa tällaisen, kun ei vielä vastaavaa löytynyt ~
Tänne voi siis tulla juttelemaan aiheesta kuin aiheesta.

Voisinpa tähän alkuun kysyä, että mitäs ihmisille näin yleisesti ottaen kuuluu? :3
Itse kävin äskettäin verikokeissa ja sattui paljon vähemmän kuin odotin, koska viime kerrasta oli niin paljon aikaa. Huomenna taas luvassa hiihtoa, koska koulussa on nyt liikuntapäivä - no, mieluummin se kuin että istun kahdeksan tuntia opiskelemassa. Tekee hyvää pitää välillä taukoa sellaisestakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Talvi




Viestien lukumäärä : 14
Join date : 12.02.2013

Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitimeTi Helmi 12, 2013 11:07 am

Ohhhh cool. Tätä mä tänne juuri kaipailinkin!!Smile Haiko koulunkäynti on ihan yliarvostettua. Kannattaa mieluummin olla vaan kotona. Ja lintsata. Hehe älä kuuntele mun hyviä neuvoja.

Tässä peliviestiä juuri kirjoittelen, ja aika jepa meininki kun mulla ei tuota koulua oikeastaan tällä viikolla ole. Tai siis huomenna pari tuntia. Ja perjantaina on bileet, yay!! Tosin mun tuurilla onnistun hankkiutumaan kokovartalokipsiin ennen sitä koska ei vaan oo luonnollista että kävisin ikinä missään. Mutta Oulun Teatria kutsuu kyllä siinä määrin että raahautuisin varmaan enihoo sinne vaikka pelkkä pää oliskin paljaana.
Takaisin alkuun Siirry alas
Deli




Viestien lukumäärä : 82
Join date : 09.02.2013

Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitimeTi Helmi 12, 2013 11:22 am

Huomenna kavereitten kanssa pizzalle... <3 Eipä tässä sitten mitää ihmeempää Smile Haaveilen viikonlopusta, että pääsee ratsastamaan & rinteelle rinnekahvioon töihin... Törkimykset käyttää siellä lapsityövoimaa, pikkusiskokin siellä "töissä"(tehdään hommia ilmasia rinnelippuja vastaa) Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Talvi




Viestien lukumäärä : 14
Join date : 12.02.2013

Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitimeTi Helmi 12, 2013 12:43 pm

Pitsa on hyvää. <3 Perjantaina sitte.. Niin siis mun piti tulla sanomaan vaan ihan sitä että mulla on armoton itserusketuskuuri menossa. Yäkhyi. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitimeTi Helmi 12, 2013 12:44 pm

Jep no meidän jengillä oli tänään pyykkipäivä, ja sen huomaa. Joka ikinen naula, tuolinkarmi ynnämuu on täynnä märkiä vaatteita Very Happy

Huomenna herätys 5:45, mies töihin ja ite saan vielä 1,5 tunniksi tulla kotia ulkoiluttamaan pentua ja kyyläilemään tänne Smile Muhah, mulla ei ole muuta elämää.. Very Happy Sitten kutsuukin meikäläistä työmaa Smile Ja illemmalla ilmeisestikin pyykkikorin sisällöstä päätellen lisää pyykkäystä - multa loppuu mielikuvitus että mihin saan ne kuivumaan x)
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitimeKe Helmi 13, 2013 3:37 am

Ihan pakko tulla tänmne itekki jutustelemaan :3

Olin eilen pitkästä aikaa laskettelemassa ja kivaa oli.
Tänään taktinen lintsaus koulusta (ruotsinkoe) ja siivoomista. Kämppä rupee näyttää jo aika hyvältä, eikä äippäkään varmaan jaksa valittaa pinnaamisesta, kun oon laittanu paikat niin siistiks Very Happy
Vois koettaa vielä piirtää jotain, vaikkapa sitten tänne Wink Tulispahan taas harjotusta, mikä vois olla hyödyks, kun haen kuvis-lukioon.



Takaisin alkuun Siirry alas
Foxxy

Foxxy


Viestien lukumäärä : 20
Join date : 15.02.2013

Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitimePe Helmi 15, 2013 6:28 am

Pakko tulla minunkin tänne kertomaan päivästäni~

Kävin tänään katsomassa Wanhojen tanssit, ja oikein hieno esitys oli (: Tykästyin paljon ja aion itse mennä ensi vuonna Wanhoihin, mikäli saan tanssiparin. Ainakin eräs kaverini lupautui parikseni! Ja pääsin tänään itse tanssimaan valssia kaverini kanssa, kun hän tuli hakemaan :´D

Nyt vaan kuuntelen Ginga soundtrackeja, kun on tylsää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Deli




Viestien lukumäärä : 82
Join date : 09.02.2013

Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitimePe Helmi 15, 2013 6:42 am

Meidän koulu sai myös nauttia wanhojen tansseista, kun wanhukset tulivat tanssimaan koulun saliin Smile Upeita asuja!
Takaisin alkuun Siirry alas
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitimePe Helmi 15, 2013 1:35 pm

Mahtavaa nyt kun on hiihtoloma ja saa vähän omaa rauhaa järjestellä asioita. Itseäni ei välttämättä muutamaan päivään näy, koska huomenna on lähtö sukulaisille kylään ja palaan ensiviikolla jossain maanantain tai tiistain aikoina. Käyn kyllä puhelimella katsomassa, mutta vastailemaan en ennen kotiintuloa pääse ^^

Meillä taas abit tuli heittelemään karkkeja 8D Ja sain toki osuman päähän heti ensimmäisenä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitimeMa Helmi 18, 2013 5:06 am

Pleh, kone tykkää taas kaatuilla ja luotto-läppärini jäi kotiin, niin saatan tän loman ajan olla vähän epä-aktiivinen. Vietän loman siis iskäni luona
Takaisin alkuun Siirry alas
Deli




Viestien lukumäärä : 82
Join date : 09.02.2013

Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitimePe Helmi 22, 2013 5:06 am

Aaww, hiihtoloma!!<3 4 tuntia mäessä ja 2 rinteen kahvion keittiössä = jalat kuolee
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitimePe Helmi 22, 2013 5:23 am

Jeps admin lähtee tänään hiukan radalle, ystävättärien kanssa juhlimaan Wink kolme viimeistä vkl maannut kotona millin minkäkin taudin kourissa, joten nyt... Very Happy

Eilinen meni BodyCombat-tunnin ja kirpparikäynnin merkeissä, hiukan verran lihakset herkkinä..!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Talvi




Viestien lukumäärä : 14
Join date : 12.02.2013

Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitimePe Helmi 22, 2013 6:24 am

HUHHUH. Ei mulla muuta. Syvimmät pahoittelut pelikaverille epäaktiivisuudesta :--/ Yritän parantaa tapani viikonlopun aikana!

Tällä viikolla on kyllä itketty, naurettu, tapeltu ja juhlittu kaikkien edellisten viikkojen puolesta - vielä kolme päivää aikaa kylvää sekasortoa Oulun ihanaan keskustaan. Siis kyllä sitä vähän pitää tietenki.

Juttelutopic Tumblr_mijcntqADp1rdepweo1_500
Takaisin alkuun Siirry alas
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitimeLa Helmi 23, 2013 2:04 am

Mun puolesta ei mitään kiirettä vastauksien kanssa - itsellä on kädet jo täynnä kaiken IRL-elämän kanssa, niin voi olla omaltakin osalta hieman vaihtelevaa aktiivisuutta luvassa. Ja adminille myös pahoittelen, etten pysty nyt vielä tällä hetkellä vastaamaan tuohon peliin, mutta yritän pelailla sitten heti kun on aikaa :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Talvi




Viestien lukumäärä : 14
Join date : 12.02.2013

Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitimeTo Helmi 28, 2013 11:50 am

Okei, nyt alkaa vaivata jo tosi huono omatunto tuon pelin takia. Huomenna, huomenna.... Hiihtoloma taitaa mennä vähän muissa tunnelmissa, tai vaihtoehtoisesti pelkästään tietsikalla, eli pitäkää peukkuja. Wink Ei jostain syystä nyt ihan natsaa toi laskettelu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitimeTo Helmi 28, 2013 8:46 pm

Sanon saman kuin viimeksi - ei mitään kiirettä, oikeasti. Smile Laskeskelin, että mulla on tällä hetkellä lähemmäs 20 peliä meneillään kun laskee kaikki ropet missä olen, joten tosiaan, ei haittaa vaikka niihin ei tulisikaan vastausta muutaman päivän viiveellä. Very Happy

Tänään kävi niin, että heräsin, kuvitellen että kello on jotain viiden ja seitsemän väliltä, ja lähdin jo tekemään aamutoimia, kunnes vilkasen kelloa ja hupsista se onkin vasta yksi. Mulle tuppaa käymään näin toisinaan, ja ärsyttää aivan suunnattomasti, kun nämä joka tapauksessa tulevat yöheräilyt pilkkoo yöunet minimiin ja aamulla on ihan järkyttävä olo. Onneksi tänään on vain uskontoa, musiikkia ja liikuntaa, ja kotiin pääsee siinä klo 11:30 <3

Mietin myös, että voisin tuoda tänne lähiaikoina jonkun toisen hahmonkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitimePe Maalis 01, 2013 5:41 am

Perjantai on parhautta!

Tänään koulua kivasti 8.20-13.15 ja vikalla tunnilla venäjän Puskinin-testeihin valmistava luetunymmärtäminen. Ei menny hirveen hyvin, mut testi olikin tarkotettu natiivi-venäläisille, niin ihan ymmärrettävää.

Koulusta sit suoraan kotiin ja ajamaan huskyilla Smile Nuorikot oli tänään kovassa terässä ja osas loistavasti kääntyy vasempaan ja oikeaan käskyjen mukaan! Ylihuomenna sit taas uudestaan, toivottavasti menee yhtä hyvin ku tänään.

Mitäs, onko muilla suunitelmia viikonlopulle?
Takaisin alkuun Siirry alas
Talvi




Viestien lukumäärä : 14
Join date : 12.02.2013

Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitimePe Maalis 01, 2013 12:23 pm

Meiksillä loma vasta alkaa... Ylläkselle. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitimeMa Maalis 04, 2013 11:14 am

Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitimeSu Maalis 10, 2013 8:01 am

Olen jo miettinyt tänne Susimorsiameenkin uutta hahmoa. Se on toisessa ropessa yhden lauman johtajana, joten tämä, minkä tekisin tänne, olisi varmaan sellainen parivuotinen, vähän hajamielisempi ja säikympi versio siitä. Pitäisi vaan päättää, teenkö Ikiroutaan vai Suvituuleen.. tavallaan se sopisi synkän luontonsa takia paremmin ensimmäiseen, mutta miksipä ei tuohon jälkimmäiseenkään.

Niin ja synttärionnittelut Reille! : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitimeMa Maalis 11, 2013 2:24 am

Jep jep, tänne vaan hahmoa tulemaan.. Olethan lukenut ilmoitukseni tuolta Admin/Modet ilmoittavat-palstalta liittyen laumoihin? Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitimeMa Maalis 11, 2013 11:25 am

Juu, lukaisin sen ja näillä näkymin Kuu varmasti ilmoittautuisi tuohon Varjon "kaartiin", jos se vaan kelpuutetaan.
Hmm, mietin jo, että voisikohan tällä uudella tulevalla herrallani olla mitään sijaa jonkinlaisessa sivujuonessa? Tällä on nyt kuitenkin paljon joustonvaraa eri asioissa, että se kaikessa petollisuudessaan kyllä taipuisi moneen, eikä sen edes tarvitsisi olla mitenkään laumauskollinen sielu. Riippuen toki siitä, kummalle puolelle sen laitan ~
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitimeMa Maalis 11, 2013 9:26 pm

Ikiroutaan sopii ainakin yksi uros vielä, ja Suvituuleen sopii narttukin Smile Olisiko herrallasi jotain tekemistä tuon sivujuoni 2. kanssa ainakin?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitimeMa Maalis 11, 2013 10:03 pm

Joo, mäkin mietin, voisikohan sitä liittää mitenkään tähän.. Cool Tulin kuitenkin siihen päätökseen, että soveltuu paremmin Ikiroutaan. Tämä on kyllä sellainen ihan fiksu tapaus mutta erityisen kierolla tavalla mieltynyt naaraisiin, joten jos se olisi suvituulelainen, Kaarne voisi mennä hyvin läpi. Mutta kun se (uusi hahmo) tulisi olemaan ikiroutalainen, en sitten tiedä, saako sitä sotkettua mihinkään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitimeMa Maalis 11, 2013 10:52 pm

Onko sulla jo valmiina joku arvo, mihin sen haluaisit? Voisihan tuo vaikka olla samoissa joukoissa Kaarnen kanssa ja siitä kehittää jotain?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Sponsored content





Juttelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Juttelutopic
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 8Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Susimorsian RPG :: Yleistä :: Vapaa puhe-
Siirry: