Susimorsian RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Susimorsian RPG

Foorumiroolipeli Susimorsian - pelaa täysiverisillä susilla maailmassa, josta löydät ripauksen taikaa!
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Juttelutopic

Siirry alas 
+7
Tenrou
Foxxy
Rei
Admin
Deli
Talvi
Haiko
11 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
KirjoittajaViesti
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitimeSu Kesä 09, 2013 6:15 am

Kiitän ! :> Haha, löysin myös yhdestä toisestakin roolipelistä erään henkilön, joka on syntynyt samana päivänä.

Nyt sitten juuri saavuin takaisin tänne sivistyksen pariin mökiltä keskeltä ei-mitään, mutta en vaan jaksa raahautua ulos harrastamaan minkäänlaista sosiaalista elämää. Sekava olo muutenkin. /: Voisin yrittää tehdä itsestäni esittelyäkin, jos en muuta keksi.

Pakko kyllä sanoa, että tämä uusi kaksikko on kyllä tosiaankin todella mielenkiintoinen pari! Vaikka taisinkin sen jo sanoa.

pps. Tenroun uusi ava <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitimeMa Kesä 10, 2013 12:14 pm

Kiva kuulla teidänkin kesäkuulumisia Smile

Ja tosiaan, Unelma on tosi hyvin rakennettu hahmo. Itse tässä suunnittelen uutta hahmosta myös, mutta kokonaiskuva ei oikein aukea mulle vielä joten on paha päättää, mihin laumaan sen lykkään.

Toinen duunikin alkoi tässä, viettelen kesääni festareilla + baareissa myyden esimerkiksi viinaa tiskiltä tai jakelen ilmapalloja lapsille Very Happy Mulle sopivaa puuhaa tuon pitkän toimistohomman jälkeen Smile

psst, aloitin myös uuden harrastuksen tässä kuussa, jos joku arvaa oikein, annan palkinnon! Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Tenrou

Tenrou


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 27.02.2013
Ikä : 26
Paikkakunta : Kajaani

Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitimeMa Kesä 10, 2013 11:41 pm

Minä täällä vain muumioidun koneelle, porukat yrittää sinnikkäästi houkutella ulos reippailemaan ja uimaan ja jonnekin... En taho! No okei, kaverin kanssa ollaan suunniteltu kaikkea ulkotoimintaa kesäksi, mutta nyt ei vaan oikein tunnu siltä.

Hienoa, että edes jollakin on töitä. Jäin kesätöistäkin paitsi, hemmetti -.-

Nyt kyllä Admin herätti katalasti mielenkiintoni sekä uutta hahmoaan että harrastustaan kohti... Onko se urheilua? Taiteeseen liittyvää? Keräätkö jotakin? Larppaat? Leivot keksejä?(joo miten tuokaan nyt liittyy mihinkään) Tahtoo tietää, julmasti pimität ja palkinnolla houkuttelet! >D
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitimeTi Kesä 11, 2013 3:39 am

Jääköön se vielä salaisuudeksi, mutta sen verran voin antaa vinkkiä, että liikunnallisuus liittyy paljoltikin tuohon Wink

Ekalle oikein arvaajalle siis tiedossa palkinto! (Jonka laatua en vielä tiedä itsekään mutta lupaan käyttää siihen aikaa Very Happy)
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitimeKe Kesä 12, 2013 7:30 am

Oma veikkaukseni tuon harrastuksen suhteen on....Tiddidiiii maastojuoksu? Very Happy

Ah, mahtava päivä tänään! Kerrankin oon saanu löhötä kotona (okei, koirat käytin kahesti ulkona) ja tehdä mitä mielin. Seuraavaks rupeen varmaan vahtaamaan joko Doctor Whota tai Supernaturalii ja mahdollisesti syönkin jotain kivaa.
Huomenna tulee muuten tieto mihin lukioon sitä pääs. Ei vielä jännitä, mut aamulla sit varmaan Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Tenrou

Tenrou


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 27.02.2013
Ikä : 26
Paikkakunta : Kajaani

Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitimeKe Kesä 12, 2013 10:01 pm

Olisiko kenties... ratsastus? Tai lenkkeily?

Täällä on vaan tullu koko viikon kaatamalla vettä ja ukkostakin on ollut <3 Loistava syy jäädä löhöämään peiton alle ja tietenkin koneelle. Vois katsoa vaikka vähän animea tässä.

Huomenna se on se suuren tiedon päivä, hui c: Toivottavasti pääsin sinne kuvislukioon ^^ Jännittää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitimeKe Kesä 12, 2013 10:41 pm

Minä ainakin aloitin ratsastuksen tässä kesäkuussa. x) Tämä on ollut sellainen pitkäaikainen on-off-haave, jonka pystyin nyt vihdoin toteuttamaan. Venyttelyä pitää kylläkin lisätä vielä entisestään, sillä jos sen jättää tekemättä, voi varautua hirveän kipeisiin lihaksiin.

Hei nyt muuten keksin, adminimme on ryhtynyt harrastamaan jotain koiransa kanssa - agilityä?

Edit: Ja tervetulotoivotukset uudelle pelaajalle! <:
Takaisin alkuun Siirry alas
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitimeKe Kesä 12, 2013 10:49 pm

HNGHGGNNNGHGGN....................!!!

Siellä se mun nimi komeilee. Kuvataidelinjalle valitut 2013-14.

Mahtavaa. Syksyllä siis kamun kanssa kuvislukioon Smile Nyt oon aika onnellinen
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitimeTo Kesä 13, 2013 2:08 am

Ja oikean vastauksen titteli menee Haikolle ^^
Itse pääsin myös kouluun näin sopivasti parikymppisenä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Tenrou

Tenrou


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 27.02.2013
Ikä : 26
Paikkakunta : Kajaani

Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitimeTo Kesä 13, 2013 5:29 am

Jollakin päivät sekaisin, tänäänhän ne tulokset tuli... Ja samaisen jonkun nimi onneksi komeili siellä hyväksyttyjen listalla, meiksi ryhtyy nyt painottamaan kuvikseen ^^ Jännä, olen viimeinen joka paikassa koska sukunimi alkaa v:llä. Sääli vain, että sisään pääsi myös pari ennestään tuttua itsekeskeistä pentua, mutta no... -.- Toivottavasti ovat kesän jälkeen päässeet yli inhottavasta tavastaan katsoa meikäläistä nenänvartta pitkin.

Ai joo tervetuloa uutukaiselle pelaajalle! Rohkeasti mukaan vain, täällä tuskin puree kukaan <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Deli




Viestien lukumäärä : 82
Join date : 09.02.2013

Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitimeTo Kesä 13, 2013 6:28 am

Onneks olkoon kaikille, jotka pääs toivomiinsa kouluihin! Smile 
Ja tervetuloa uudelle pelaajalle! :3
edit.  ILMOITUS! Lähdetään perheen kanssa lappiin sukulaisille sunnuntaina, joten en pääse vastailemaan peleihin n. 10 päivään... Sori Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitimeSu Kesä 16, 2013 5:53 pm

Kiitos Deli ilmoituksesta! Jäämme odottamaan paluutasi Smile

Ja ihan näin btw, ei tunnu mullakaan kaikki hemulit kasvihuoneessa olevan ku päätin valvoo tän yön et saan unirytmin takas kohilleen Very Happy

Varsinkin, kun kahvi loppui jo eilen.. Very Happy

Ps. Tein laumattomien esittelyille oman alueen, se on lähinnä näitä tapauksia varten:

-Laumasta eronneille/karkotetuille
-Laumaan pääsemistä odottaville
-Omaa laumaa suunnitteleville
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitimeSu Kesä 16, 2013 11:01 pm

Mun piti taas muuten vaan heräillä aikaisin ja kohta suunta tallille päin. Pitäisi kans syödä ja pukea ja muuta, mutta juutuin jälleen koneelle. :/ Öh nöes.

Mites tyypit ajatteli viettää juhannusta? Very Happy Itse menen mökille ja ollaan siellä varmaan ihan niin kauan kuin jaksetaan. Kone tulee toki mukaan aamudatauksia varten, koska en valitettavasti voi pitää naamaani irti ropeista, olin sitten kuinka lomalla tahansa. Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitimeMa Kesä 17, 2013 1:53 am

Itse nukuin rennosti melkein puoleenpäivään Razz Nyt katon jos saan koneen DVD aseman toimimaan ja pääsen kattomaan Supernaturalia.

Juhannusta lähen viettämään ilmeisesti Lappeenrantaan sukulaisten luo. Oisin halunnu mielummin mökille ja merelle, mut käy tää näinki.


Kohta Tuskaan~~ <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitimeMa Kesä 17, 2013 3:04 am

Itse olen näillä näkymin koko juhannuksen töissä, mutta eipä siinä mitään. En itse muutenkaan juhannusta sen ihmeellisemmin juhlista. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Tenrou

Tenrou


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 27.02.2013
Ikä : 26
Paikkakunta : Kajaani

Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitimeMa Kesä 17, 2013 9:12 am

Minä olen todennäköisesti juhannuksena edelleen bittiavaruuteen juuttuneena, yleensä tuskin huomaan koko juhlaa kun meidän perheessä ei siihen kamalasti kiinnitetä huomiota. >.>

Kyllä Admin heitti hemaisevan neitosen Suvituuleen, heräteelit jälleen niin julmasti mielenkiintoani >3 Saatan jopa innostua hänen sisaruksistaan ja sulhoakin työntäisin, ellei ainoa ehdokas olisi Honka joka on niin juntti eiku...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitimeMa Kesä 17, 2013 9:46 am

Ai muako te tuolla aijemmin toivottelitte tervetulleeksi? Smile Kylläpäs mulla kesti herätä.. Mutta kiitokset vaan kaikille Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitimeTo Kesä 20, 2013 3:14 am

Ilmoitan nyt tätä kautta: lähden siis tänään mökille, jolla olen varmaan ainakin viikon, ja siksi aktiivisuustasoni saattaa vaihdella. Pyrin vastaamaan ainakin tuohon vakoojapeliin vaikka tänään illemmalla, kunhan kotiudun sinne paikan päälle. Smile

Mauja on kyllä todella hurmaava hahmo myöskin! Pitäisi saada vain Syyslehti tehtyä, ennen kuin viitsin taas hahmokaupasta varailla mitään uusia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitimeTo Kesä 27, 2013 4:31 am

Mökkeilyä sun muuta kesähemulointia.. Smile Kuulostaa ihanalta!

Itse täällä tunnustelen ukkosta ja suunnittelin lukevani kirjaa.

Hei muuten, Maujalle tahtoisin kovasti aloittaa peliä, joten jos joku on kiinnostunut niin ottakee yhteyttä privalla tai miksei tässäkin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitimeTo Kesä 27, 2013 7:51 am

Huomisesta alkaen seuraavat kolme päivää Tuskaa <3
Lauantaille olis viel Tuskan lisäks Rock the beach. Katotaan miten hyvin onnistun toikkaroimaan suvilahesta hietsuun festarihuumassani Very Happy

Täällä ei sen kummempia. Kaikki päivät töitä ja illalla ropeilua, piirtelyä ja Supernaturalin vahtaamista + tietty koirat ja heposen kans touhuilu. c:
Takaisin alkuun Siirry alas
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitimeTo Kesä 27, 2013 5:37 pm

Hei kertokaa te kokeneemmat vuorokausikukkujat, miten pysyä hereillä seuraavaan iltaan asti valvotun yön jälkeen. Very Happy Ei tästä nukkumisesta tule mitään, joten tämä yö taitaa mennä koneen ja telkkarin ääressä oleillen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitimeLa Kesä 29, 2013 3:32 pm

Saattaa tulla vähän myöhässä, mutta mulla parhaimmaks havaitut keinot on tässä:

-Käy ulkona kävelyllä aamulla tai yöllä, kun on viileää. Viileys, ulkoilma ja hämäryys saa aistit terävöitymään ja aiheuttaa lievän adrenaliinipiikin, joka pitää hereillä.
-Syö jotain rasvaista ruokaa, kuten voileipä kunnon kinkun kanssa, poppareita ynnä muuta, mutta älä syö mahaa ihan täyteen. Suuri kalorimäärä kompensoi kehon väsymystä, kun saat energiaa ruoasta, mutta liiallinen mässäily alkaa väsyttää.
-Keitä kahvia, mutta älä juo sitä mielellään yhtä pannullista enempää kahden tunnin sisään. Maha ei tykkää ja närästys on melkoisen kamala O.o Vaihtoehtoisesti suosittelen vihreää teetä sen piristävän vaikutuksen vuoksi.
-Tee jotain mieltä haastavaa, kuten pelaa jotain vaikeaa peliä tai muuta. Hyvänä esimerkkinä voit vaikka listata 100 unelmaasi, siinä on hyvin tekemistä ja on muutenkin positiivisesti kannattavaa elämänlaadun kannalta Smile

Tuossa nyt muutamia, toivotaan että tulee tarpeeseen! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitimeSu Kesä 30, 2013 9:20 am

Kiitos! Very Happy Pidän mielessä jatkossakin. Tuolloin jossain viiden maissa rupesi näkökentässä hyppelehtimään kaiken maailman valojuovat, mustat pikku-ukkelit ja kaapin takaa kurkkivat naamat, joten pidin sitä aika hyvänä syynä vaan pistää koneet kiinni ja painaa sen pääni tyynyyn. Very Happy Olin tosiaan valvonut sitä edeltävinäkin öinä, joten ei ihme, että tuli sitten nuo kaiken maailman hallusinaatiotkin peliin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitimeTi Heinä 02, 2013 1:37 pm

Huh huh, en yhtään ihmettele Surprised Hui.

Itse joskus valvoin 3vrk putkeen -kahden eri työpaikan takia- ja kotiin vihdoin saapuessani päätin ottaa yhden oluen iltamyssyksi. Pienet kuumotukset siinä sitten, luulin mm. että metsän reunassa seisoo joku äijä kiikarit silmillä, joka sitten osoittautuikin pieneksi kuuseksi.. Very Happy Että kyllä tuo valvominen ihan pöpiksi ihmisen saa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Deli




Viestien lukumäärä : 82
Join date : 09.02.2013

Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitimeKe Heinä 03, 2013 2:11 am

Yyyh tää on ihan kauheeta, (tyylikäs aloitus~)
kun on ollut itsellä haave ja idea omasta ropesta jo n. puolivuotta, mutta nyt kun oon saanut vihdoin ja viimein ideasta kiinni, kirjoitettua ja keksittyä, niin sitten en löydäkkään mitään webs.comin tapaista, missä sitten pistää sivut pystyyn! :O Ennen miulla oli muutama virtuaalitalli webs.comissa, mutta nykyään siellä ei näköjään voikkaan enää tehdä niitä sivuja itse html - koodeja käyttäen... Siis, mistä löytää ilmaisen websin korvikkeen (älkää välittäkö miun asiantuntevan sanavarostosta, johon kuuluu mm. "kotisivujutskat" sun muut yhtä älykkäät sanat c:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Juttelutopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 4 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Juttelutopic
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 8Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Susimorsian RPG :: Yleistä :: Vapaa puhe-
Siirry: