Susimorsian RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Susimorsian RPG

Foorumiroolipeli Susimorsian - pelaa täysiverisillä susilla maailmassa, josta löydät ripauksen taikaa!
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Juttelutopic

Siirry alas 
+7
Tenrou
Foxxy
Rei
Admin
Deli
Talvi
Haiko
11 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
KirjoittajaViesti
Sleepless

Sleepless


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 20.07.2013

Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitimeSu Elo 18, 2013 11:09 am

Tuollaisesta puheesta huomaa, ettei ole ihminen ollut ikinä humalassa, mutta rispektiä siitä.
Itehän oon amiksessa nyt neljättä vuotta kun meni täydelliseksi lintsaamiseksi ja välttelin työssäoppimista, koska ihmiset hirvittää ja opettajat eivät uskaltaneet päästää alkuun edes mihinkään, kun en oo kuulemma kiva ihminen. Totuus.

Mutta kuollutta tosiaan on, ihmisten tekosyyt "kesällä on menoja" ja "koulun kanssa kiireitä".
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kridun.blogspot.fi/
Yalledom

Yalledom


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 21.07.2013
Ikä : 28

Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitimeSu Elo 18, 2013 12:47 pm

On täällä joo hieman hiljaista Surprised välillä kurkin, onko täällä mitään tapahtunut, yleensä ei ole..

Ja minä en juuri koskaan juo mitään.. Omilla 18 synttäreilläni en saanut edes siideritölkillistä alas.. Ei se alkoholi oikeastaan ole mitään hyvää, pari kertaa vain olen ollut kännissä, enkä juuri enempää.. Hauskaa kyllä osaan pitää ilmankin Very Happy

Ja minun pitäisi lukea enkun kirjoituksiin, mutten ole vieläkään avannut kirjaa, ja syyskuun alussa olisi jo kuuntelut x) Hyi minua, olen laiskiainen.. Enkku ei muutenkaan oikein suju Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.yalledom.deviantart.com
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitimeMa Elo 19, 2013 11:30 am

*tähän rivi, joka ilmaisee omat kiireeni koulun kanssa ja ehkä myös valitusta koulukirjojen hintavuudesta*

Oikeesti, lukio tuntuu paljon rennommalta, kun se peruskoulu-sähläys. Päivät on ehkä paljon pidempiä, mut läksyy tuntuu olevan vähemmän, opet mukavampia eikä kukaan tunge viereen katsomaan, että onko nyt ihan varmasti jok' ikinen sana siellta Smart Boardilta piiperretty myös vihkoon.
Plussaa myös kuvistunneista, jota mulla on ainakin tässä jaksossa varsin runsaasti.

Omat juomatottumukseni rajoittuvat yleensä olueeseen ja Timppaan. Tosin, niiden jälkeen mahdollinen darran-maku suussa on melkoisen säväyttävä. Ok, darra maistuu aina pahalta, sama se mitä on illan aikana lipittäny



EDITT// Ehottakaa mulle jotain älytöntä kirjotettavaa mun nasuttajais-rotsiin. Voin postaa lopputuloksesta kuvan, jos keksitte jotain nerokkasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Yalledom

Yalledom


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 21.07.2013
Ikä : 28

Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitimeTi Elo 20, 2013 9:45 am

Lukio on oikeasti aika rentoa touhua Very Happy Varsinkin koeviikot! Mutta nyt abi-vuonna on hieman tukalaa, kun en ole vieläkään aloittanut lukemaan enkkua.. o.o ei vain saa aikaan..

Ho, jotenkin pakko mainostaa, minulle ei tule krapulaa! Very Happy Varsinkaan kovin pahaa, ehkä joskus hieman vetämätön olo, mutta ei sen enempää (;

Ja yh, tästä päivästä on pakko mainostaa.. Tänään ihan normaalisti otin ruokaa kotona, ja mutustin sitä ihan tyytyväisenä. Kun olin sitten saanut ruuan syötyä ja olin juomassa viimeiset maidot, huomasinkin, että siellä seassa lillui paakkuja.. Tuli pikkuinen oksennusfiilis.. En oksentanut, mutta nyt vieläkin melkein kaon oksennusta täällä, ja monta tuntia jo kulunut x) hyi.. Toivottavasti ei tule ruokamyrkytystä..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.yalledom.deviantart.com
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitimeTi Elo 20, 2013 9:22 pm

Hyppään nyt kivasti aiheesta, mutta onko kellään kokemuksia tinnituksesta? 0.o Mulla alkoi perjantaina ja ahdistaa nyt aika helvetisti, jos tuo onkin jäädäkseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitimeKe Elo 21, 2013 5:38 am

Terppa terppa vaan tännekin kaikille!

Mustakin pitäis tulla sitten isona lähihoitaja. Mut siirrettiin aikuisryhmään ja toivottavasti todella saan sinne jäädä, opiskelumotivaatio saattaa olla hieman erilainen "lastenryhmässä". Smile No offense ja silleen.

Vähän oon kattellu et hiljasta on ollut, mutta eiköhän tämä tästä piristy ku kaikki vaan saa itteetäs taas niskasta kiinni (eritoten laiska ja tällä hetkellä sairaana makaava admin) ja koulunkäyntiin taas kesän sluivalujen jälkeen totutaan. Itse ainakin koen kovin hankalaksi sovittaa unirytmi taas erilaiseksi kesän viikonlopputöiden jäljiltä Very Happy

Toivottavasti kaikilla on ollut kivaa ja saadaan Susimorsiankin heräteltyä tästä pienoisesta koomasta! Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Sleepless

Sleepless


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 20.07.2013

Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitimeTo Elo 22, 2013 10:29 am

Ulisen tännekin, koska fb on jo raiskattu aiheella. Meissin ulkonen kovalevy sano työehtosopimuksen irti, hyvästi miljoonat kuvat, tuhannet biisit, kymmenet hahmotiedostot ja mikä kolautti eniten, l-koodit ja muut tv-sarjat ja leffat. Toivon todella että isoveli osaa lurkkeilla tiedostot talteen, niinko se on tehnyt muutamaan otteeseen, kun miu kone on kaatunu. YHYY.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kridun.blogspot.fi/
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitimeTo Elo 22, 2013 11:44 am

Voi kyrpä... Itellä ois kans hätä kädessä jos tää sanois sopimuksen irti. :/

Pelätään pahinta ja toivotaa parasta. Very Happy

Täällä päässä saunottu ja koirahemuli uitettu, seuraavaksi nukkumaan koska aikainen herätys.. Ihanaa. Mä oonkin aina ollut aamuihminen huomatkaa sarkasmi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Sleepless

Sleepless


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 20.07.2013

Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitimeTi Elo 27, 2013 9:53 am

No, onneksi voi aina warettaa uudestaa, mutta kuvat ja hahmotiedot harmittaa kyllä 8((

Vissiin kannattas miettii aina välillä et mitkä vaatteet laittaa päälle, kun menee hevosia omistavan kaverin luokse käymään. Kangastennarit ei ehkä oo huomenna koulu kuntoset...

Aamut on pahinta! Ja mää haluun roolaa 8((
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kridun.blogspot.fi/
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitimeTo Elo 29, 2013 11:24 pm

Hävettää, ku ei oo tullu postattuu tänne mitään aikoihin D:
Tänään illal raidaan kaikki maholliset pelini läpi ja vastaan niihin kaikkiin. Tää oli sit lupaus

Huomenna ilmaislippujen voimin Lintsille! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sleepless

Sleepless


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 20.07.2013

Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitimeLa Elo 31, 2013 1:52 am

Uijuijui, lintsi on kyllä loistokas paikka, vaikka en meekkään mihinkää mikä menee pää alaspäi! Parivuotta sitte oltiin warblindedin ja miu siskon ja sen sillosen poikaystävän kanssa Särkänniemes nii voi sitä kiroilun määrää kun mut huijattiin liian pelottavaan laitteeseen. 'ääääääeeeeiiii saaatanaaaaaaaaa' Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kridun.blogspot.fi/
Deli




Viestien lukumäärä : 82
Join date : 09.02.2013

Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitimeMa Syys 02, 2013 6:04 am

Juu siis sori ihan kauheesti ku oon ollu taas ihan älyttömän, kaikkia raivostuttavan aktiivine tääl rope puolella :< valitettavasti sarkasmi
Mut siis oon ollu ihan kauhee nuorisokriminaali koko syksyn alun, et huhhuh :DD Ja sitte se koulukii tässä vie aikaa, eli siis ihan ne samat selitykset kuin aina
Mutta mutta nyt yritän OIKEESTI (enkä silleen niiku aina nyt aikasemmi, et oon vakuutellut itelleni että "huomenna mie käyn Susimorsiamessa!") alkaa taas käymään täällä! Tuo oli sitte lupaus
... jonka yritän muistaa viel huomennakii ja ens viikolla ja kuukauden päästä jne (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sleepless

Sleepless


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 20.07.2013

Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitimeTo Syys 12, 2013 11:00 am

Koska what the fox says vallottaa maailmaa niin koulussa ihmiset tänää oli sillee "ei kukaa oikeesti tiiä mitä kettu sanoo Very Happy:D:DDD" ja sitten murskasin niiden harhakuvan bilettävistä ketuista, yhyy.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kridun.blogspot.fi/
Talvi




Viestien lukumäärä : 14
Join date : 12.02.2013

Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitimeLa Syys 14, 2013 11:15 am

Tässä eksyin kulmille ja viimeisimmän viestin luettuani jäin miettimään, että kuinka monta kertaa kuluneen viikon sisällä on googlattu "what does the fox say" - olen tainnut sortua ihan vastikään nimittäin samaan itsekin :--)

Susimorsian on saanut tosi kivasti tuulta siipiensä alle. Pitäisi kaiketi itsekin aktivoitua taasen, anteeksi erityisesti Haikolle jonka kanssa olen aloitellut pelin näemmä joskus talvipakkasilla, johon en sitten ole koskaan vaivautunut vastaamaan. :/ I'll make this up somehow!
Takaisin alkuun Siirry alas
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitimePe Loka 11, 2013 9:14 am

Harmi kun täällä on ollut pitkän aikaa näin kuollutta D: Aktivoituisin itsekin mielelläni, muttamutta kun ei näytä olevan mitään peliä, missä olisi oma vastausvuoro, joten se siitä sitten.
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitimeTi Loka 15, 2013 8:41 am

Ilmoitusluontoista asiaa!

Täten ilmoitan, että otan itseäni niskasta kiinni ja alan aktivoimaan Susimorsianta kaikella näyttösuunnitelmien ynnä muiden miljoonien paperitöiden lomasta varastamallani tarmolla.

Julkinen anteeksipyyntöni röyhkeästä ja anteeksiantamattomasta hetkellisestä katoamisestani. Muuttukoon siis ääni kellossa.

Pyydän kaikkia halukkaita aktivoitumaan uudelleen, ja jos joku tahtoo lopettaa tai pitää taukoa, olisi hyvä saada kuulla siitä.

Pirteää syksynjatkoa kaikille ja voimia!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitimeTi Loka 15, 2013 9:21 am

Hävettää, kun oon taas ollu näinkin kauan poissa :c
Vastailin nyt pariin peliin ja huomenna jos vain suinkin jaksan töiden jälkeen vastailen noihin loppuihin. Saa muuten tulla potkimaan yksärillä, jos kaipailee multa vastausta johonkin tiettyyn peliin.

Tsemppiä muillekkin aktiivisuutenne kanssa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sleepless

Sleepless


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 20.07.2013

Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitimeTo Loka 17, 2013 7:05 am

Aktivoituminen itse kenenkin osalta ei varmasti pahitteeksi olisi~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kridun.blogspot.fi/
Tenrou

Tenrou


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 27.02.2013
Ikä : 26
Paikkakunta : Kajaani

Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitimeLa Loka 19, 2013 2:00 am

Kas näin, herättelinpä itseäni vähän horroksesta tännekin päin ^^ Voisin jopa vastailla peleihin tänään ja paneutua jälleen kerran tulevaan pentuloiseen ->
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitimeMa Loka 21, 2013 1:55 am

Jees, muakin saa sitten potkia liikkeelle ja heittää yksityisviestillä päin näköä, nimittäin tämä lahopää saattaa unohtaa vaikka ja mitä - sama pää kesät talvet.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitimeTi Loka 22, 2013 10:25 am

jiijs hienoa <3

Näin vaivaa ja kirjoitin vastauksen tuohon Kuun ja Kurjan peliin, mutta sitten onnistuin taktisesti painamaan ruksia ja sinne meni D: Uusintayritys jääköön huomiselle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sleepless

Sleepless


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 20.07.2013

Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitimeKe Marras 06, 2013 4:51 am

Pitäs ryhdistäytyä roolipelien osalta mutta ei mulla oo aikaa. Millon tää pääs tapahtumaan että mulla ei oo aikaa? Jotenkin van liian helposti tulee alotettua tuijottamaan jotain telkkarisarjoja dvd'ltä tai pelattua jotain lol simssiä ja sitten vielä pitää ravata ihmisten ilmoilla poneja lääppimässä, kun naapuriin tuli uusi varsa hoitoon, niiden oman varsan kaveriksi ja se on sellanen arka ja se ei osaa mitään niin pitää olla auttamassa ja plääplää!!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kridun.blogspot.fi/
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitimeSu Marras 10, 2013 9:57 am

Itellä kans tuossa aikuispuolella ku opiskelee ni kaikki opinnot on tiivistetty kolmen vuoden sijasta kahteen vuoteen ni välillä tekee tiukkaa edes tehdä ruokaa kotona.. Mutta kyllä se tästä, kyl ton kaks vuotta seisoo vaikka päällään! Very Happy

Tuosta laumojen rauhanneuvottelusta, mun mielestä melkoisen tärkeä osa tätä sivujuonta ja muutenkin tarvisi sieltä varmaan alkaa vapauttelemaan niitä hahmoja muihin peleihin, että jos kaikki arvoisat ja rakkaat rauhanneuvottelua pelaavat voisivat tarkistella oman vuoronsa niin saataisiin nopeasti edistystä Smile

Muutamaa juonentynkää on jo suunniteltu sitä kauttakin Wink

Btw, tää menee ehkä vähä hempeilyks mut mulla on kyllä oikeestaa ollu ikävä tätä mein yhteisöö Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitimeMa Marras 11, 2013 10:19 am

Mäkin oon kaipaillu meijän yhteisöä. Toivottavasti tää lähtee vielä rullaan c:

Ylihuomenna aika tatuoitavaks. Jänskättää vähän, että tuleeko siitä kuvasta hyvä vaiko eikö. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitimeMa Marras 18, 2013 11:38 pm

Rei, miten meni? Very Happy

Phggfuuf valitanpa vielä sanomalla että täällä päin vallitsee kamala inspiraatiokuolema, saattaa kyllä johtua siitä, että stressaa vähän keskivertoa enemmän ja irl-elämä ja sosiaalinen elämä ja kaikki vie niin paljon aikaa. Yritän kuitenkin nyt ees tän kuun loppuun mennessä saada sen Talvihorroksen tehtyä ja vastailla peleihin vähän täälläkin ja sitten onneksi joululoma lähestyy. :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Juttelutopic - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 7 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Juttelutopic
Takaisin alkuun 
Sivu 7 / 8Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Susimorsian RPG :: Yleistä :: Vapaa puhe-
Siirry: