Susimorsian RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Susimorsian RPG

Foorumiroolipeli Susimorsian - pelaa täysiverisillä susilla maailmassa, josta löydät ripauksen taikaa!
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Juttelutopic

Siirry alas 
+7
Tenrou
Foxxy
Rei
Admin
Deli
Talvi
Haiko
11 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
KirjoittajaViesti
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Juttelutopic - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 8 I_icon_minitimeKe Marras 20, 2013 12:20 am

Hyvin meni Smile käyn varmaan vielä tummentamassa, jahka on oarantunu täysin.

Koeviikko alkaa ihan just, enkä oo vielä ees avannu kirjoja D: tulee kiirus
Takaisin alkuun Siirry alas
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 8 I_icon_minitimeLa Maalis 29, 2014 12:40 am

No hyhyh olenpa ollut täälläkin ihan laittoman kuollut.

Olis kiva kuulla, mitä porukalle kuuluu näin pitkästä aikaa? (:

Itse olen lintsannut Talvihorroksen luomisesta jo ihan tarpeeksi kauan, en vaan tosin tiedä, onnistuuko tuon tekeminen nyt ollenkaan. Inspiraatiota pitäisi vähän kasailla ja katsella sitten, mitä teen näiden hahmojen kanssa.Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Foxxy

Foxxy


Viestien lukumäärä : 20
Join date : 15.02.2013

Juttelutopic - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 8 I_icon_minitimeLa Maalis 29, 2014 10:58 am

Anteeksi epäaktiivisuuteni u_u Onko peli enää edes elossa? Ilmeisesti hiljaiseloa on täällä foorumin puolella.

Minulla on kauhea kiire kaikkien kokeiden ja tehtävien kanssa. En juuri mihinkään roolipelin peleihin ole ehtinyt vastaamaan, kun kouluhommia on aivan liikaa. Nytkin koeviikko lähestyy aivan liian nopeasti.

Uah, sain hankittua itselleni Nintendo DS Litelle muutaman pelin. Nimittäin Pokémon Blackin ja Okamidenin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 8 I_icon_minitimeTi Huhti 01, 2014 5:50 am

Jep, harmillista kyllä 8'( Ehkä tämä tästä. Mullakin roolipelaamista haittaavana tekijänä on ollut ensinnäkin koulu, joka vie nykyään niin paljon jaksamusta kun päättötodistuksien lähestyessä pitäisi pikkuhiljaa alkaa panostamaan, ja sitten sen jäljelle jäävän vapaa-ajan käyttäisi mieluusti myös esim. kavereihin ja harrastuksiin kuin pelkästään koneella istumiseen. : D

Noista uudemmista Pokemoneista tai peleistä mulla ei ole hajuakaan, joskus tarhassa ja ala-asteen alkuvaiheilla olin kyllä hyvin iso fani! Lähiaikoina tuli kuitenkin löydettyä jostain kaappien syövereistä Pokemon Emerald-peli, jonka parissa on ollut niin hyviä muistoja, että piti kaivaa kauan käyttämättä ollut Nintendo DS ja aloittaa se alusta ♥ Kiva, kun sitä kielitaitoa on nyt siihen asti että sentään ymmärtää tuosta pelistä paljon enemmän kuin silloin 6-vuotiaana. : D Nyt en ole sitten muuta tehnytkään, kuin pelannut tätä läpi.. hups
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 275
Join date : 27.01.2013

Juttelutopic - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 8 I_icon_minitimeLa Huhti 05, 2014 3:31 am

Jepjep, vastuuttomana adminina olen hyljännyt roolipelini tänne netin syövereihin. Päätinkin kysellä, että vieläkö kiinnostusta/aikaa löytyy pelaamiseen muiltakin, vai suljetaanko Susimorsian väliaikaisesti?

Itse en millään tahtoisi sulkea tätä, mutta toisaalta ei ole kiva jättää ihmisiä tänne roikkumaan mikäli kenelläkään ei ole kiinnostusta. Itseä kiinnostaisi taas aloittaa pelailu uudestaan liian pitkän ja odottamattoman tauon jälkeen.

Joten, mitä mieltä? Jatketaanko vai pannaanko niinsanotusti pillit pussiin? Ilman teitä Susimorsian jäisi minulla vain yksinpeliksi Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://susimorsian.palstani.com
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 8 I_icon_minitimeLa Huhti 05, 2014 3:38 am

Oho, osuinpas koneelle juuri sopivasti:D ~

Täällä on ainakin yksi Susimorsiamessa pelaamisen jatkamisesta kiinnostunut! Vaikka aikaa roolipelaamiselle onkin nyt ja tulevaisuudessa paljon vähemmän kuin ennen, ei tästä ihanasta harrastuksesta voisi kuvitellakaan luopuvansa. Itse yritän kyllä päästä vähintäänkin katsomaan foorumin läpi mahd. aktiivisesti, roolia ehtii varmaankin paremmin näin vkloppuina/muuten vähän rauhallisempana aikana.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Juttelutopic - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 8 I_icon_minitimeLa Huhti 26, 2014 12:18 pm

Wah, töitä, koulua, lemmikit, kotityöt.... En tunnu ehtivän koneelle nykyisin ollenkaan!

Olis mukava jatkaa vielä Susimorsiamessa, kunhan saan itteeni potkittua vähän ja on lohdullista kuulla, että muut ovat tuumailleet jotain samansuuntaista! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 8 I_icon_minitimeKe Tammi 06, 2016 3:10 am

Hhuhuh tuli ihan yhtäkkiä mieleen että hei käynpä vilkaisemassa Susimorsiamen foorumia! Käykö kukaan vielä täällä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Juttelutopic - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 8 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Juttelutopic
Takaisin alkuun 
Sivu 8 / 8Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Susimorsian RPG :: Yleistä :: Vapaa puhe-
Siirry: