Susimorsian RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Susimorsian RPG

Foorumiroolipeli Susimorsian - pelaa täysiverisillä susilla maailmassa, josta löydät ripauksen taikaa!
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Juttelutopic

Siirry alas 
+7
Tenrou
Foxxy
Rei
Admin
Deli
Talvi
Haiko
11 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
KirjoittajaViesti
Deli




Viestien lukumäärä : 82
Join date : 09.02.2013

Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 8:25 am

Ite käytän ihan vaan Gimppiä ( tarkemmin Gimp 2.8 ), lähinnä koska en viitsi ostaa mitään maksullista, kun tulee enemmän piirreltyä ihan vaan lyikkärillä Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 10:19 am

SAIta voisin itse suositella :)Kaikista käyttämistäni ohjelmista juurikin tuo on suosikkini.
Photoshoppiakin on tullu käyteltyä, mutt en tiiä; ei jotenki iskeny.
Takaisin alkuun Siirry alas
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 11:43 pm

Rei, onkos sinulla SAI ostettuna vai ilmaisversiona?

Mullakin on myös joku Gimp olemassa (2.6 tai 7?), mutta sitä en ole enää hirveästi käytellyt, kun ainakin mulla linejäljestä tulee rumaa /: Saattaa tosin johtua paineentunnistusasetuksista ja pitäisi varmaankin yrittää ladata jotain uusia brusheja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitimeSu Toukokuu 12, 2013 7:01 am

Haiko// Ihan ilmaisversio Smile

Huu, viikon työrupeama ohi! Onneks lähes kaikki asiakkaat oli mukavia, muuten olisin nyt varmaan ihan kuollu D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitimeKe Toukokuu 15, 2013 4:40 am

Mistä sie sait ladattua sen? Very Happy Mua rasittaa se, kun toi mun on jonkinlainen kokeiluversio, josta on kuitenkin loppunut jo se kokeiluaika ja käyttö on harmillisen rajallista.

Ihanat kelit täällä Vantaalla, omnom. Kesä se vaan lähestyy. <3 Mitään kesäsuunnitelmia ihmisillä? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitimeSu Toukokuu 19, 2013 8:42 pm

Ny on kyllä pakko sanoa, etten muista Very Happy Mielikuvieni mukaan mullakin alunperin oli joku kokeiluversio, mut siitä ei sit koskaan loppunutkaan tuo aika. Voi myös olla, että veli vaan kävi tekemässä jotain taikojaan...


Kesä tietää aina festareita ja heppailua! Töissäkin pitää varmaan käydä jonnin verran, mutta tuskin kuitenkaan niin paljoo, että haittaisi jotenkin tätä letkeää fiilistäSmile Ja Vantaa on boss! Very Happy

Apua, päättäritkin lähestyy lujasti. Pitäis hankkia varmaan jonkinsortin mekko ja kengät + jotkut siistit vaatteet illalle. ( bilettäminen mekossa= mekkosi on entinen)

Ps: Ihmiseet, herätkää ropeilemaan! Smile Inspais jo muakin, jopa näitten kiireiden keskellä
Takaisin alkuun Siirry alas
Tenrou

Tenrou


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 27.02.2013
Ikä : 26
Paikkakunta : Kajaani

Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitimeMa Toukokuu 20, 2013 11:45 pm

Meiksi taitaa vain mädäntyä kotona kesän ajan... Olen päättänyt maalata ainakin viisi taulua tänä kesänä! :3 Ja meen ehkä kaverin kanssa uimaan, mikä tarkoittaa sitä, että kaveri uiskentelee ja minä korkeintaan kahlaan vähä ja piirrän/luen rannalla -.-' Vesi on pelottavaa... Kesätöitäkään ei tullu, sääli.

Jee, päättärit! Meidän piti tanssia joku valssi tänä vuonna mutta pojat ei halunnu ^^' Onpa ne tylsiä. Mekko pitää hommata. Ja tekis mieli miittailla teitä ihmisiä joskus...

Ja Rei: Miten on sen meidän suunnitelman laita? :3

Takaisin alkuun Siirry alas
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitimeTi Toukokuu 21, 2013 1:39 am

Hoo, miitti ois kyll jännä :3

Tenrou: Mun puolesta yhä toiminnassa :3 Hukkaseni on sitä myöten valmis, että enää puuttuu menneisyydestä tämän pariskunnan kohtaaminen ja varsinainen lauman perustaminen, jos sen nyt siis haluaa sinne laittaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Tenrou

Tenrou


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 27.02.2013
Ikä : 26
Paikkakunta : Kajaani

Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitimeSu Toukokuu 26, 2013 12:07 am

Voi peura tämän miun netin kanssa >:c Ei ole päästänyt minua kahteen viikkoon tälle foorumille, viimeksi pääsin koulun koneella käymään... Ärsyttää...

Mut joo, Rei, hienoa :3 Pitää vaan lauman nimi vielä päättää... Pistän yksäriä, ei tarvitse pulinatöpöä täyttää tällä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitimeSu Toukokuu 26, 2013 8:28 am

Vou, kuulostaa kieltämättä mielenkiintoiselta tämä uusi lauma johtajineen! >83
Takaisin alkuun Siirry alas
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitimeSu Toukokuu 26, 2013 8:50 am

Hoo, kattoo miten lähtee arki sujumaan tällä parilla x)


Mulla ois huomenna YK-simulaatio, jossa toimin ranskan suurlähettiläänä. Jännää. Puhetta pitäessä tuun aika varmasti pyörtymäänno en sentäs tai vähintään takeltelemaan erittäin pahasti sanojeni kanssa Very Happy

Onko muilla enää koulussa mitään jännää, vai joko teillä ollaan asennouduttu tunneilla leffojen katteluun ja muuhun sivutoimintaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Tenrou

Tenrou


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 27.02.2013
Ikä : 26
Paikkakunta : Kajaani

Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitimeSu Toukokuu 26, 2013 10:08 am

Jeps, oikein kiintoisa pari on tämä X3

Ooh, kuulostaa jännältä ^^ Meillä ollaan erittäin pitkälti rentouduttu koulunkäynnissä(koska ysiluokkalaisille on päättöarvioinnit tehty jo 20.5. eli kaksi viikkoa ennen päättäreitä lähinnä hillutaan [s]maisemia pilaamassa[/s] eiku...) Käytiin muutes keskiviikkona prikaatilla kattomassa, kun armeijapojat juoksee B) Meille annettiin tuliaseitakin käteen, mikä päättyi siihen, että joku tyyppi meidän luokalta hakkasi sillä kaveria päähän -> kaveri terveyskeskukseen. Juuri näin.

Ja koska meidän luokalla oli tilillä käyttämättömänä 120 euroa ja pizzalle ei haluttu lähteä, nii päätettiin sitten ostaa koko rahalla mässyä ja kattoa elokuvaa o.O Meitä oli siellä kaupassa kuusi ja kyllä mummut ja myyjät katto pikkusen kummasti meidän ostoskärryä(voitte varmaan kuvitella tuon rahan edestä karkkia, sipsiä, juomista, keksiä, jopa rinkeleitä...) Meni aika kauan, että saatiin koko raha kulutettua ja kyllä siinä oli kärry kukkuroillaan. ^^'
Takaisin alkuun Siirry alas
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitimeTo Toukokuu 30, 2013 2:14 am

Meillä ei nyt ole ollut mitään erityistä - ihan perus leffankatsomista, luokkaretkeilyjä ja sen sellaista. Very Happy

Ääh, nyt kyllä kieltämättä huolettaa vähän. Vietiin tänä aamuna koira eläinlääkäriin, kun sillä on ollut nyt muutamian päivien ajan vatsatautiin liittyviä oireita (ja edellisyö meni siinä, kun kiikutin koiraa ulos muutaman tunnin välein sattuneesta syystä). Sieltä sitten soitettiin äsken ja koira on laitettu tippaan kun oli niin kuivunut, ja kuulemma joutuvat ottamaan kaiken maailman verikokeita sekä röntgenkuvia. Luulin, että sillä oli vaan joku normaali ohimenevä vatsatauti, mutta ilmeisesti ei. /: Teki vähän pahaa jättää se sinne yksin, kun tuo on hyvin tyypillinen japsi eikä todellakaan mene mielellään vieraiden mukaan ja sen näkikin, mutta saa sitten nähdä, miten käy. Varmaan on pitänyt laittaa aika kovat rauhoittavat, että saisivat sen edes tutkittua. Bp
Takaisin alkuun Siirry alas
Tenrou

Tenrou


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 27.02.2013
Ikä : 26
Paikkakunta : Kajaani

Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitimeTo Toukokuu 30, 2013 7:20 am

Voi ei, Haiko :c Ikäviä on tuommoset. Toivottavasti koirasi paranee. Itellä meni vuosi sitten koira junan alle... Oltiin koirapuistossa ja ihan siinä vieressä oli junarata. No, se meidän parson oli vielä alle vuosikas eikä siis ihan vielä loppuun koulutettu terrieri. Se sitten näki jonkun oravan tai muun, kaivautui yllättävän helposti ja nopeasti puiston aidan ali ja juoksi melkein suoraan junan alle. Se oli aika traagista, ottaen huomioon, että minä olin sen kanssa silloin yksin ulkoilemassa jotenka tuli aika syyllinen olo... Ainakin mullon vielä miun ihana vanha kissani aka sohvatyynyni(harvinaisen laiska ja lihava kissaksi)

Hihhei, tänään oli ysien päivä eli ysit pukeutu epätavallisesti ja tehtiin kaikkea jännää ja seiskat katto aika pitkään sillai että what the fudge. Ite hilluin Okami-teemaisesti korvat päässä ja häntä takapuolessa, tosi harva tiesi hahmosta mitään(se on aivan mahtavan upea super-hyper kaunis ja omaperäinen Play Station -peli, jos jotakuta kiinnostaa) Oli kiva kerrankin kääntää katseita käytävällä kulkiessaan jostakin syystä, koska yleensä minua tuijotetaan muuten vain ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 1:03 am

Lemmikin poismeno on aina todella surullista /: Meiltäkin kuoli vähän aikaisemmin toinen kani.. meinasin jo sanoa että ihan hiljattain, mutta siis marraskuun keskivaiheilla. Tuntuu todella oudolta, kun siitäkin on jo reilut puoli vuotta.
Mitä koiraan nyt tulee, käytiin loppujen lopuksi viiden maissa hakemassa se kotiin ja lopullinen diagnoosi oli sitten vähän rajumpi maha-suolistotulehdus. Mukaan saatiin neljät eri lääkkeet ja tarkat hoito-ohjeet, ja olen huojentunut, kun poitsu on jo paljon paremmassa kunnossa. (: Ilmeisen paljon sitä oltiin jouduttu piikittämään, kun loppupäivän se oli "vähän" lääkepöllyssä. Suurimman haasteen varmaan tuo se, että tämän parantumisjakson aikana pitäisi saada sille päivittäisesti puoli litraa vettä alas, ja se kun ei suostu itse juomaan kupista, tämä puoli täytyy hoitaa melkeinpä kokonaan ruiskulla, jolla siis menee alas sellaiset kymmenen milliä kerralta.

Sain tässä hiljattain parikin hahmoinspiraatiota ja olisi kiva jo toteutella niitä. >:3 Kunhan ihmiset heräilisivät takaisin pelailemaan, lähiaikoina on ollut harmittavan hiljaista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Deli




Viestien lukumäärä : 82
Join date : 09.02.2013

Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 3:35 am

Voihan surku noita teiän lemmikeitä ): Itsekin olen joutunut (valitettavasti) jo muutamaankiin kertaan hyvästelemään heposiamme ja koiruleita, kun on heistä aika jättänyt... Aina yhtä kauheeta, ja varmasti vielä kauheempaa jos eläin kuolee jossakin tapaturmassa eikä vanhuuttaan ):

Itelläkin ideaa uuteen hahmoon (itsetuhoinen anorektikko susi, joka on kateellinen täydelliselle siskolleen, joka ei ymmärrä tuon käytöstä ja tietämättään vaan kannustaa itsensä pieksemiseen) mutta täytyy varmaan jättää tuo hetkeksi wordpadiin, sillä iihan tarpeeksi on noissä muissakin suunnitelmissa.. (; Nyt kun kesäloma alkaa huomenna <3 pitäis alkaa heräillä ropettamaankin.... (: Pitää jaksaa huomenna vielä 2 tuntia, ja siiitten pääsee poies koulumaailmasta. Hetkeksi.

Kaikki, jaksakaa kaiken maailman huolten kanssa vielä vähän aikaa! Kesällä voi unohtaa kaiken, paitsi jäätelön syönnin, uimisen, piirtämisen, kirjottamisen, eläimistä&elämästä iloitsemisen ja kaverit (hmm. Pitäiskö laittaa tähän vielä perhe? Njäh) : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 5:34 am

Ää, pärjäilkää lemmikkienne kanssa :c <3


Huomenna se oppivelvollisuus sit loppuu. Stressaan ihan sikana mun todistusta ja sitä mihin lukioon sitä joutuu.
Myös tajuamisvaikeuksia sen kanssa, että joudun jättämään hyvästejä niin monille ihmisille, joista osan kanssa oon ollu kavereita jo 13 vuotta. Saa nähä kuinka moni itkee ja oonko mä yksi niistä Very Happy


Itse ainakin pyhästi lupaan olla kesällä hereillä ropeilun kanssa. Jos jollakulla on muuten mun kanssa jääny joku peli kesken, nii tulkaa potkimaan persuksille = laittakaa yksäriä. Myös uusia peli-ehdotuksia saa laittaa viestillä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Tenrou

Tenrou


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 27.02.2013
Ikä : 26
Paikkakunta : Kajaani

Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 7:13 am

Meiksikin jättää peruskoulun huomenna, voi kauhia! Tuntuu muuten ihan tosissaan mahtavalta huomata, että olen virallisesti yhdeksänsien luokkien viimeisen luokan viimeinen oppilas(eli kaikista viimeinen toisin sanoen), joka saa todistuksen B3 Aina olen ollut viimeinen joka paikassa, koska sukunimi alkaa v:llä, ja nyt olen kerrankin onnellinen siitä ^^ Ja saan ehkä stipendin, ehkä.

Täälläkin kyllä itkee vähintään minä, koska kaikki kaverit lähtee eri kouluihin... Paitsi että meidän luokalta eräs itseään täynnä oleva hihhuli ynnä hänen neljä seuraajaansa eri luokilta tulevat samaan lukioon ku mie, ja vielä kuvislinjallekin, jos nyt ite pääsin siitä pääsykokeesta läpi -.- Tulee kivaa... Kyseinen henkilö nimittäin tietää luulee olevansa minua parempi piirtämään, maalaamaan, puhumaan englantia, fanittamaan mangaa jne. Eli emme tule järin hyvin toimeen.

Ja Rein tavoin lupaan minäkin olla erittäin aktiivinen ropettaja kesällä, koska mätänisin kuitenkin kotona koneella koko kesän ;3
Takaisin alkuun Siirry alas
Deli




Viestien lukumäärä : 82
Join date : 09.02.2013

Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 9:17 am

Yääh olenko ees vähän ernu, kun kaikki muut täällä jättää jo peruskoulun, kun ite meen vasta kasille... D: Mut enpä ole enää örsy! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 10:23 am

Toivon niiin hartaasti pääseväni siihen kuvislukioon tai edes multimedia-linjalle. Jänskättää, ku sisään mennään pisteillä ja viimevuonna joku 12 pinnaa riitti.
Ite tuun saamaan todistuksesta 8 pistettä ja maksimit mitä ennakkotehtävistä + pääsykokeesta voi saada tais olla 10. Toivottavasti saan ne jokuset uupuvat pojot! Smile

Stipendi ois aika jees, ku oisin vähän lomarahan tarpeessa. Mahikset sellaseen mulla taitaa olla kuviksessa, köksässä ja venäjässä. Smile

Turhat postaukset on mun alaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Haiko

Haiko


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 06.02.2013
Paikkakunta : Pk-seutu

Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 10:25 am

^^ Pidetään peukkuja Reille :3

Ja Deli, et ole - minullakin on vasta kasiluokka suuntana. >BD
Takaisin alkuun Siirry alas
Tenrou

Tenrou


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 27.02.2013
Ikä : 26
Paikkakunta : Kajaani

Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitimeLa Kesä 01, 2013 12:24 am

Niin vain saatiin päättötodistukset, hyvä oli ainakin miulla(keskiarvo 9,3) :> Toivottavasti Rei pääsee kuvislukioon!

Nauttikaa te kasille menijät vielä kun voitte. On meinaan melkoista tuskaa 1. laittautua päättäreihin ja 2. odottaa pääsykokeen tuloksia repien hiuksia päästä ja purren kynsiä. X3

No, kyllähän Tenrou sai stipendin ruotsista, mutta sepä ei ollutkaan rahaa vaan joku päätti lahjoittaa ruotsinkielisen kirjan. Kiitos tästä, ei parempaa voisi toivoa(sarkasmi paistaa) -.- Ja sitten eräs henkilö veti satasen stipendin hyvästä koulumenestyksestä sekä viidenkympin englannista ja reilusta käytöksestä. Näin taas, miun keskiarvoni ei missään nimessä olisi ansainnut edes viitosen seteliä... Perhana... Mutta no, ainakin oon ite tyytyväinen, vaikka rahaa olisinkin halunnut c: Lisäksi sain tänään kuulla tulleeni huhtikuussa pidetyssä taloustietokilpailussa meidän koulun kolmanneksi, sain kunniakirjan ja aika hienon muistitikun(tieto liikkuu hyvin täällä päin)
Takaisin alkuun Siirry alas
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitimeMa Kesä 03, 2013 5:16 am

Todistus oli ihan jees, ottaen humioon, että tää kevät meni sluibatessa ja yleisesti chillailessa!Very Happy Kyllä tällä ainakin johonki lukioon pääsee~~ Stipendiki tuli kuviksesta!

Päättäri-bileet oli sit taas... Aika rankat regrets, I have a few... Very Happy Olin kaksissa eri bileissä, joista ekat sisäls paaaaljon tunnetta, yleistä sekoilua jne ja tokat keskitty sit rentoon meininkiin ja rakkaiden ystävien kanssa oleiluun.

Miten muut juhlisti tuota ihneellistä päivää? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Rei
Moderaattori
Rei


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.02.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Vantaa

Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitimePe Kesä 07, 2013 10:32 pm

Puhun täällä nyt yksiksen~~

Kesän ekat festarit takana ja fiilikset korkeella! Bändit tuntu olevan kovassa vedossa, etenkin ihanainen Children of Bodom Smile
Otin extempore rustolävistyksenkin festarialueen kojussa. Ei ehkä ollu ihan fiksua, kun siinä pomppiessa tuore läväri otti vähän osumaa, muttei onneks kuitenkaan revenny tai mitään. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Tenrou

Tenrou


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 27.02.2013
Ikä : 26
Paikkakunta : Kajaani

Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitimeSu Kesä 09, 2013 5:52 am

Nääh, netti katkesi juuri sopivasti eilen, myöhäiset onnittelut Haikolle silti ^^ Oot muuten syntynyt samana päivänä, ku miun pikkuveli. Hän täytti kokonaista kaksi vuotta, oli talo täynnä lapsia(yksi pentele söi melkein kaikki autokeksit >:c)

Toivottavasti Reillä oli kivaa festareilla, ite kierrän ne aina kaukaa. Kovat äänet ja kiinni toisiinsa tunkeutuneet ihmiset kiljumassa mukana ei kamalasti viehtätä -.-' Fyysinen läheisyys ventovieraiden kanssa ahistaa muutenkin.

Hahaa, Unelma sai Adminin sanattomaksi >D Se on kyllä ehkä kaikkein pisimpään hiottu hahmoni, inspiraatio valtasi ja näin erittäin paljon vaivaa. Ja tuo koko romaani kuvituksineen sai alkunsa kiintoisasta pikkusanasta "narsismi". Tuli ilmi jossakin keskustelussa biologian tunnilla, kun vielä koulussa olin, ja rupesin sitä sitten vähän miettimään. Aika paljon yksi sana paisui... ^^'
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Juttelutopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Juttelutopic   Juttelutopic - Sivu 3 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Juttelutopic
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 8Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Susimorsian RPG :: Yleistä :: Vapaa puhe-
Siirry: